Postdrzemkowo

Wtorek, 8 września 2020 · dodano: 08.09.2020 | Komentarze 10

Dzisiaj zamiast ustawić drzemkę na - jak zwykle - dziesięć minut, całkowicie ją niechcący wyłączyłem. Efekt? Pobudka dobre pięćdziesiąt minut później niż zamierzałem. Z kolei efekt tego czynu? Niedopita kawa i wyjazd w niepotrzebnym pośpiechu.

Tylko trasa była bez niespodzianek, czyli klasyczne "kondominium": Poznań - Luboń - Wiry - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Krosinko - Dymaczewo - Łódź - Witobel - Stęszew - Dębienko - Trzebaw - Rosnówko - Szreniawa - Komorniki - Poznań.

Pogodowe kopiuj-wklej z wczoraj: fajna temperatura (od piętnastu do osiemnastu stopni), czyli super, ale mocny wiatr, czyli już nie super. Trochę mnie zmolestował po drodze, więc wynik trochę poniżej założeń.

Na fotki dziś nie miałem czasu za bardzo, wypatrzyłem więc tylko jakiś rodzimy okaz czarnej pantery na łowach... :)
Samotny łowca okrąża teren
Czarna pantera na tropie :)
...oraz rybaków na Jeziorze Dymaczewskim w Łodzi.
Rozpier-DDR-ucha
Jezioro Dymaczewskie
Wędkarze na Jeziorze Dymaczewskim
Reszta to dojazd do pracy.

Motywu przewodniego dziś brak, więc w zamian kaczka-zombie :)
Kaczka-zombie :)

| 21:29 piątek, 25 września 2020 | linkuj No ja takiej możliwości nie mam, a szkoda, bo by się przydało :)

Kaczkę-piekarniane zombie bym dokarmiał, a co. Tylko szkoda jej przy aktualnej chemii stosowanej w wypiekach :)
| 20:58 piątek, 25 września 2020 | linkuj U mnie najlepszym budzikiem jak drzemkę wyłączę jest ... telefon z biura z zapytaniem "czy pisać urlop" :P. Zawsze korzystam :D

Kaczka zombi byłaby chyba straszna koło piekarni xD. Daaaaaaaj mi swój ... chlebek :D
| 18:40 czwartek, 17 września 2020 | linkuj No tak, ciężka sprawa. Powinniście mieć rezerwowych na stanie :)
| 14:20 czwartek, 17 września 2020 | linkuj U mnie z tym nie pójściem do pracy jest trochę inaczej, jak dużo wcześniej nie dam znać, że mnie nie będzie to kolega, którego normalnie bym zmieniał będzie musiał zostać nieplanowanie dodatkowe 4 godziny dłużej, a z kolei jego zmiennik przyjść 4 godziny wcześniej.
| 21:19 czwartek, 10 września 2020 | linkuj Oj, on chyba zdecydowanie wiedział, gdzie jest i co robi. Typowy wiejski cwaniak :)
| 18:37 czwartek, 10 września 2020 | linkuj zagubiony koteł :D
| 22:10 wtorek, 8 września 2020 | linkuj Hehe :) W takiej sytuacji wybrałbym chyba mniejsze zło, czyli... nie poszedł do pracy :)
| 21:55 wtorek, 8 września 2020 | linkuj Miałem dziś taki sam przypadek z drzemką w telefonie, tyle tylko, że mój sen przedłużył się nieplanowanie o dwie godziny i wstałem o... 16:30. Nietypowa pora, dlatego dodam, że spałem od godziny 8 rano po nocnej zmianie, tym sposobem nici z mojej rowerowej przejażdżki po okolicy.
| 21:40 wtorek, 8 września 2020 | linkuj A o tym nie wiedziałem... Niestety, rak nie wybiera, ale w tym wieku to faktycznie masakra :/

Przyznam się, że nie widziałem w całości żadnego filmu z uniwersum Marvela. Fragmenty przekonały mnie, że nie warto, w przeciwieństwie do komiksów, które uwielbiam :)
| 17:52 wtorek, 8 września 2020 | linkuj Apropo Czarnej Pantery, ostatnio zszokowała mnie informacja o śmierci na raka tego aktora który się w niego wcielał w serii Avengers - Chadwicka Bosemana, Kurde ,43 lata, gość wysportowany i nie dał rady.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yniem