Przed pracą naLewka

Sobota, 9 maja 2020 · dodano: 09.05.2020 | Komentarze 11

Spokojnie, wbrew tytułowi nie pojechałem dzisiaj do roboty będąc pod wpływem, a nawiedziłem pewną rzeźbę w pewnym miasteczku :) Choć w pracy wylądować musiałem, nie ma zmiłuj.

Pogoda dziś naprawdę zrobiła się zacna, choć momentami było mi ciut za ciepło. Jednak póki nie ma upałów, da się wyżyć. Podobne odczucia mieli zapewne wszyscy rowerzyści, których spotkałem po drodze jakiś miliard. A może nawet dwa.

Z trasą nie kombinowałem (TUTAJ Relive), tylko wykonałem w tę i nazad w kierunku północno-zachodnim: z Poznania przez Plewiska, poznańskie Junikowo, Wysogotowo, Batorowo i Lusowo do Tarnowa Podgórnego, gdzie zrobiłem małą objazdówkę centrum i wróciłem praktycznie swoimi śladami. Będąc niezmiernie zadowolony z jakości nowego asfaltu w Batorowie oraz już mniej z tego na śmieszce między Lusowem a Tarnowem - bo tam zadziwiająco miesza się fajny standard z polską bylejakością (wysokie krawężniki i jakieś abstrakcyjne kąty proste przy wjeździe i zjeździe).
DDRzepakówka :)
DDR-ka Lusowo - Tarnowo Podgórne
W samym Tarnowie jak zwykle zatrzymałem się przy jednym z najbardziej oryginalnych pomników w Polsce.
Pomnik... lwa w Tarnowie Podgórnym. Trzeba mieć wyobraźnię :)
Większość już wie, ale może ktoś jeszcze nie miał okazji dowiedzieć się, że to coś to... lew :)

Z innej menażerii - udało się raz jeszcze spotkać (chyba) znajome żurawie...
Para żurawi pasąca się w trawie
Żurawie bliżej, czyli mniej ostro
...oraz przydybać perliczki przy jakimś obejściu.
Wyścigi :)
Perliczka w pełnej krasie
Sympatycznie się jechało, w końcu. Reszta dystansu to dojazd do centrum, i prócz stałych elementów po drodze...
Stary Browar oraz Hotel Andersia, Poznań
...zerknięcie na postępy budowlane na terenie dawnego PKS-u. Nie ma co, szybko to idzie, a widok nie razi.
Teren po dawnym PKS, Poznań
A przedtem miły obowiązek - zamiast godzinnego spaceru, przydomowy kwadrans wymęczenia psa w ramach Misji Kijek. Pies po tym ma język gdzieś na wysokości tylnych łap :)
Obowiązkowa przebieżka
Codzienna Misja Kijek :)

| 20:11 wtorek, 12 maja 2020 | linkuj I niech tak zostanie :)
| 19:19 wtorek, 12 maja 2020 | linkuj Że jeszcze nikt nie powyjadał tej zwierzyny :P
| 18:20 poniedziałek, 11 maja 2020 | linkuj Krótkie spodenki to etap najważniejszy :)

DDR-ka, tak jak napisałem, ma sporo dziwnych rozwiązań, ale w samym środku jest godna :)
| 08:59 poniedziałek, 11 maja 2020 | linkuj Ja wciąż czekam aż będzie szło komfortowo jeździć bez kurtki :). Póki co dopiero na etap krótkich spodenek wskoczyłem ;] :P

Ścieżka super, a do tego te drzewka :). Wypaśnie, oby więcej takich!!
| 20:32 niedziela, 10 maja 2020 | linkuj Fajne to czasy, gdy żurawi w naturze widać więcej niż perliczek w niewoli :) Kropie dać kijek i szczęście gwarantowane :)
| 20:28 niedziela, 10 maja 2020 | linkuj Jak ja dawno nie widziałam perliczek :). Żurawie widuję częściej i za każdym razem też im robię zdjęcie :). Kropka jak zwykle radosna.
| 20:20 niedziela, 10 maja 2020 | linkuj Oj, będzie co focić :)
| 23:09 sobota, 9 maja 2020 | linkuj Między Andersią i Novotelem powstać ma wieżowiec 115m Silver Tower i wtedy to dopiero Poznań będzie miał ładny skajlajn.
| 20:07 sobota, 9 maja 2020 | linkuj Gizmo - w sumie nie wiem co Ci odpisać, skoro moją wypowiedź: "pogoda dziś naprawdę zrobiła się zacna, choć momentami było mi ciut za ciepło. Jednak póki nie ma upałów, da się wyżyć" uznałeś za narzekanie... :)

Meteor - hehe, by się zgadzało wszystko prócz tego kończenia :)
| 18:10 sobota, 9 maja 2020 | linkuj "Podobne odczucia mieli zapewne wszyscy rowerzyści"

No nie wiem, niektórzy zaczynają sezon rowerowy dopiero wtedy gdy Ty i my narzekamy, że robi się za ciepło, a niektórzy nawet wtedy gdy my kończymy sezon rowerowy bo jest za gorąco na jazdę ;-P
gizmo201
| 15:56 sobota, 9 maja 2020 | linkuj Ty chyba ciągle musisz narzekać, jak nie na wiatr to na temperaturę. Eh jak dla mnie mogłoby być tak z 10 kresek więcej lub nawet więcej. Nic to nie zmieni, warunki są jakie są.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzepo