Nienormalka

Czwartek, 12 marca 2020 · dodano: 12.03.2020 | Komentarze 15

Iiiiii tam. Spodziewałem się dzisiaj zerowego ruchu na drogach, a tu zwykła polska (nie)normalna norma. Korki niemal standardowe, tylko parkingi przy dyskontach jeszcze bardziej pękały w szwach. Jak zwykle pozdro dla Lubonia i Mosiny. Aha, jeszcze nigdy nie widziałem tylu ludzi z papierami toaletowymi pod pachami.

Wiatr również trzymał poziom dnia wczorajszego. Bez komentarza :) Wystarczy spojrzeć na podobną, tragiczną średnią

Trasa tym razem w tę i z powrotem: Poznań - Luboń - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Krosinko - Dymaczewo Stare - Dymaczewo Nowe - Będlewo, gdzie nastąpiła nawrotka. Relive TUTAJ.

Wiało :)

Pozamykano kina... Dobrze, że "Hejtera" obejrzeliśmy w dniu premiery...

No nic, jeszcze szybka kawka...

...za moment wizyta u dentysty (póki co nieodwołana) i do roboty.

Z ostatniej chwili: mąż pierwszej śmiertelnej ofiary koronawirusa (a jednak :/), który w Czapurach podawał komunię, też jest zarażony.

| 20:33 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Oj, mówi, a w sumie pokazuje :) Dzięki i pozdro! :)
| 20:11 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Trawa mówi wszystko ;), ładnie wyszedł ptaszor :D POZDRAWIAM
| 22:08 sobota, 14 marca 2020 | linkuj Oczywiście. Że nie :)
| 21:37 sobota, 14 marca 2020 | linkuj Pewnie masz na myśli Gombrowicza i Szczypiorskiego a z nowych np. Tokarczuk? :)
| 18:52 sobota, 14 marca 2020 | linkuj Mors - znam kilka z przerabianych lektur, które i ja bym chętnie zamienił na towar bardziej przydatny człowiekowi :) Co do generała to oczywiście, że nie przypadek, tylko antypolski spisek niemiecko-włosko-chiński :)

Lapec - no to Ci się trafiło, bo ja dziś przy okazji zerknąłem na półki z papierem. Wiatr tam hulał. By nie napisać: wiatry :)
| 12:22 sobota, 14 marca 2020 | linkuj Dziękuję wszystkim za troskę - udało się kupić ... w Biedrze xD :)
| 23:47 piątek, 13 marca 2020 | linkuj "w księgarniach pustki jak były, a towaru nie brakuje"
- jak wykupią wszystek papier toaletowy to i za książki się wezmą ;))

PS. wśród zarażonych jest mój były szef, gen. J. Mika, aktualnie Dowódca Generalny Rodzajów Sił Zbrojnych. Zarazili go w Niemczech - przypadek...? :>
| 20:52 piątek, 13 marca 2020 | linkuj Lapec - no widzisz, a już teraz (wieczór) sytuacja się pozmieniała. Szybko to leci... Hehe, podpowiem: w Żabce jeszcze da się kupić, bo jest drogi :)

Evita - kawki mają szatana w oczach :)

Meteor - to fakt, w księgarniach pustki jak były, a towaru nie brakuje :)
| 14:37 piątek, 13 marca 2020 | linkuj @Lapec - dzisiaj po papier nie ma już sensu iść ;-) ale że wszystkie produkty panikogenne wymiecione, to przynajmniej można zrobić normalne zakupy innych rzeczy.
| 07:47 piątek, 13 marca 2020 | linkuj Kawka cudnej mrocznej urody :)
| 07:16 piątek, 13 marca 2020 | linkuj Oficjalnej informacji (godz 08:14) o drugiej osobie zarażonej w Poznaniu jeszcze nie ma - pewno czekają aż się uzbiera więcej ;/.

Kurde, muszę jednak iść po ten papier, bo jak tak dalej pójdzie to będę musiał kombinować "na własną rękę" :D Liści na drzewach przecież jeszcze nie ma :DDD
| 21:21 czwartek, 12 marca 2020 | linkuj Huann - dzięki :) No i kurde, gdybym wiedział, to bym dokręcił :)

DaruS - dziękuję :) Papier toaletowy powinien stać się obowiązującą walutą! :)

BUS - doznałem tego, gdy szedłem te kilkaset metrów do dentysty i wracałem od niego. Myślałem, że mi plombę wywieje :)
BUS
| 21:11 czwartek, 12 marca 2020 | linkuj Ciesz się, że zdążyłeś przed południem... bo wtedy kurwa tak zaczęłó wiać, że gnój :D porywy pod 100 km/h :D
DaruS
| 16:51 czwartek, 12 marca 2020 | linkuj Bardzo ładne zdjęcie. Wieje jak cholera to prawda. A co do papieru to rzeczywiscie stał się towarem deficytowym.
| 13:17 czwartek, 12 marca 2020 | linkuj Wczoraj żurawie, a dziś kawka. Bardzo ładnie - i w dodatku już 3999.3 km-ów w tym roku!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ymokr