Międzydeszcz

Piątek, 6 marca 2020 · dodano: 06.03.2020 | Komentarze 10

Wpis krótki i konkretny (jak nie u mnie), bo dzień zalatany.

Wcześnie rano nie padało. Fajnie, no nie? No nie :) Bo zaczęło dokładnie kiedy ruszyłem. Na szczęście przewidziałem ryzyko i osiodłałem Czarnucha, czego zdecydowanie nie żałowałem. Bo momentami konkretnie lało, a błotnik (nowo kupiony, bo ostatni złamałem) dał radę.

Trasa to lekko odchudzony "muminek": Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Krzesiny - Jaryszki - Koninko - Sypniewo - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Babki - Czapury - Wiórek - Saisnowo - Rogalinek - Puszczykowo - Łęczyca - Wiry - Luboń - Poznań. TUTAJ Relive.

Plusy są dwa: nie waliło deszczem przez cały czas i skorzystałem z okazji, kręcąc się trochę rowerem po Dębinie.

Bez kontrowersji więc dzisiaj :)

| 21:34 poniedziałek, 9 marca 2020 | linkuj Niestety :/ Najgorsze, że teraz za oknem znów jest podobnie...
| 21:27 poniedziałek, 9 marca 2020 | linkuj Wilgotne foty Panie dziś :D
| 21:35 sobota, 7 marca 2020 | linkuj Lapec - hehe, dzięki za tę subtelną pochwałę :))

Mors - doceniam. Już się cieszę na myśl o masie pozytywnych komentarzy z Twojej strony gdy w końcu w ogóle przestanę pisać :)
| 18:19 sobota, 7 marca 2020 | linkuj "Wpis krótki i konkretny (jak nie u mnie)" - no i tym razem sobie zasłużyłeś na mój pozytywny komentarz. :)) Można? ;)

"Jesteś jebnięty, oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu"
... a w sumie to nie skomentuję - wszak miało być pozytywnie. ;))
| 12:35 sobota, 7 marca 2020 | linkuj Jesteś jebnięty, oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu :)))))))))))). Reszta jak u Huann-a :D
| 21:12 piątek, 6 marca 2020 | linkuj Huann - można i tak na to patrzeć :)

Bitels - a dzięki :) Las i przyroda to jednak las i przyroda.
| 14:17 piątek, 6 marca 2020 | linkuj Mimo deszczu foty wyszły ładnie.
| 12:10 piątek, 6 marca 2020 | linkuj Łączysz przyjemne (nałóg) z pożytecznym (samozaparcie) :)
| 11:29 piątek, 6 marca 2020 | linkuj Dziękuję :) Mam samozaparcie wynikające z nałogu :)
| 11:27 piątek, 6 marca 2020 | linkuj Gratuluję Samozaparcia /Nałogu* *niepotrzebne skreślić ;)
Pogoda taka, że nawet wodołaza bym na dwór nie wygonił - a co dopiero rower!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zwina