Staroszlakowo

Wtorek, 3 marca 2020 · dodano: 03.03.2020 | Komentarze 2

Wczoraj padało, dziś padało, jutro... cholera wie.

Na szczęście dzisiaj udało się lekko oszukać przeznaczenie i jednak pokręcić przed pracą, do tego niespodziewanie całe pięć dych, choć nastawiałem się jedynie na gluta. Wszystko dzięki temu, że postanowiłem zaryzykować i wyruszyć jeszcze gdy kropiło, licząc na jakiś cud i przejaśnienia, które o dziwo przyszły. Dziwne :)

Wiało ze wschodu, więc wybór kierunku był oczywisty, tym bardziej, że wczoraj przyuważyłem, iż skończył się remont ulicy Sandomierskiej, zamkniętej przez ostatnie pół roku, który kosztował mnie sporo z zasobów kreatywności, żeby jakoś zorganizować sobie objazdy. No i kombinowanie na szczęście już nie jest potrzebne, bo co prawda jeszcze są momenty niedorobione, ale da się już z grubsza przejechać.

W związku z tym udało mi się wykonać jeden z dawno niećwiczonych klasyków, czyli pieska bez nóżek: Dębiec - Hetmańska - Starołęcka - Minikowo - Krzesiny - Jaryszki - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Koninko - Koninko - Sypniewo - Głuszyna - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Zaraz obok widocznego powyżej krzyża znajduje się inny symbol polskości. O taki:

To rozbebeszenie (oczywiście legitnie oznakowane) utrzymuje się od co najmniej kilku miesięcy. I w sumie niech ten stan (błogosławiony, jak widać) trwa i trwa. Jak na moje ideał, żeby po tym nie jeździć :)

Dystans zawiera dojazd do pracy.