Miasto, wiatr, chłód

Wtorek, 10 grudnia 2019 · dodano: 10.12.2019 | Komentarze 11

No, to w sumie w tytule zawarłem większość tego, co zawrzeć chciałem. Mogę kończyć :)

...

Dobra, coś jeszcze muszę dopisać, bo tak łyso coś :)

Miasto to korki, czerwone światła, gazeciarze i objazdy - standard.

Wiatr to... w sumie standard. Centralny w pysk, czasem boczny, rzadko pomagający, za to silny. A nawet bardzo silny.

Wspomagany przez chłód, który znów wraca na swoje klasyczne pozycje. Na szczęście póki co jeszcze te powyżej zera.

Finalnie wyszedł z tego badziew. Jak to zimą.

Łyso, szaro, ponuro. Fuj!

Wiało!

Co ciekawe, tego człowieka na wysięgniku zauważyłem dopiero na zdjęciu, na żywo widziałem tylko flagi. Duch? :)

Na koniec dwa wiszące przeterminowane ryjki do kolekcji. Jeden mafijny... :)

...drugi w stanie z grubsza tożsamym z poziomem rządzenia :)

Dystans zawiera dojazd do roboty.

| 21:13 piątek, 13 grudnia 2019 | linkuj Czasem ogół ma większy sens niż szczegół :)
| 10:23 piątek, 13 grudnia 2019 | linkuj Ja ostatnio oszczędna jestem w pisowni, chyba skupiam się tylko na ogóle :)
| 22:08 środa, 11 grudnia 2019 | linkuj Nie da się ukryć :)
| 21:56 środa, 11 grudnia 2019 | linkuj Flagowa wycieczka.
| 21:23 środa, 11 grudnia 2019 | linkuj Malarz - no raczej nie do zrobienia :) Ja bym chciał te 20 stopni przez cały rok, bez wyjątku. I oczywiście bez wiatru :)

Lapec - no tak, białe święta będą tylko w serduszkach posłów Koalicji i części PiS-u :) Ja akurat jestem przygotowany: zaległości na HBO, Netflixie i promocyjnie C+ wciąż rosną. Już nie mówiąc o kilku grach na PlayStation :)

Bitels - o, to jest myśl. Cały śnieg dla Mikołaja, niech płozy mają po czym się ślizgać i renów nie męczyć :)
| 14:28 środa, 11 grudnia 2019 | linkuj Z deszczu na święta byłbym nawet zadowolony :)
Śnieg to niech w Rovaniemi pada :)
| 07:24 środa, 11 grudnia 2019 | linkuj Za niedługo (druga połowa miesiąca) ma być ponoć jakaś poprawa pogody i ... deszcz na święta xD. Trzeba jakieś filmy pościągać, bo Kevina nie zdzierżę :D
malarz
| 05:15 środa, 11 grudnia 2019 | linkuj Dopiero dziwilibyśmy się, gdyby w grudniu było np. takie przyjemne +20°C, a do tego słonecznie i oczywiście bezwietrznie ;)
| 22:18 wtorek, 10 grudnia 2019 | linkuj Roadrunner - pogodę może tak, wiatr fajny nie był :)

Huann - beznadziei nie było, badziew - owszem :) Wracaj na rower, myślę, że nawet pewien pies nie będzie Ci z tej okazji chciał wsunąć kija (a nawet pieńka) w szprychy :)
| 21:52 wtorek, 10 grudnia 2019 | linkuj Aj, smaka narobiłeś na rower tą "beznadzieją";) - chyba już jutro znów wreszcie wskoczę na Mery, choć skutki fikołka nadal mocno odczuwalne...ale może nie walnę :D
| 19:56 wtorek, 10 grudnia 2019 | linkuj Fajną pogodę miałeś na 2 i 3 zdjeciu

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wczet