Szroniąc

Czwartek, 5 grudnia 2019 · dodano: 05.12.2019 | Komentarze 6

Wolny dzionek. Tak, znów nie będzie zaskoczenia, nie wyspałem się - o 11:30 musiałem być w centrum, żeby pomóc pozałatwiać sprawy urzędowe :)

W związku z tym wyjazd na rower nastąpił względnie wcześnie, kwadrans przed dziewiątą. No i muszę przyznać, że zbyt komfortowo to nie było. Jednak też bez tragedii - przymrozek na szczęście opanował głównie pasy zieleni, szosy pozostawiając przejezdne. No i wiatr nie był specjalnie męczący, co powodowało, iż kręciło się bez szału, ale i nie najgorzej.

Z trasą nie kombinowałem, wykonując klasycznego, hmmm, napisałbym, że gluta, ale to słowo jest już zarezerwowane. Niech będzie, że to smark, czyli w tę i z powrotem: Poznań - Luboń - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Żabinko - Żabno i hopka przed Sulejewem, gdzie nastąpiła nawrotka.

Dość malowniczo było.

Oto dowód, że nie za bardzo się zgrzałem :)

A w Żabnie upolowałem jeszcze jednego asa przestrzegania tego, co jego partia ma w nazwie, prawie miesiąc po wyborach. Pan poseł (sprawdziłem, został wybrany) zapewne będzie tu wisiał... do lata :)

| 19:45 sobota, 7 grudnia 2019 | linkuj Dobrze, że jeszcze ten asfalt widać :)
| 17:42 sobota, 7 grudnia 2019 | linkuj Ladny kontrast z tym asfaltem. Pozrrooooo
| 18:48 piątek, 6 grudnia 2019 | linkuj Piszesz o tym krzyżu na drzewie? Eee tam, on tam wisi od dawna, drzewo całe, więc chyba to nie był jakiś zamach z jego strony :)

Poza tym jako alternatywę mogę zrobić zdjęcie kawałek wcześniej, kilka metrów przed miejscem, gdzie ostatnio zdarzyła się tragedia. Tam, gdyby kobieta zareagowała, wpakowałaby się w drzewo zamiast w dziecko na pasach. I na 99% obydwie osoby by przeżyły.
| 09:12 piątek, 6 grudnia 2019 | linkuj Mam nadzieję że Mors nie zobaczy pierwszego zdjęcia z Relive hehe. By miał pożywkę niezłą xD.

Komfortowo to będzie od czerwca - musimy poczekać albo inaczej ... przeczekać :)))
| 20:55 czwartek, 5 grudnia 2019 | linkuj Dzięki :)
| 20:17 czwartek, 5 grudnia 2019 | linkuj Świetny opis do napotkanego plakatu Trollking :-) Uśmiałem się.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wstaw