Bez fejmu

Środa, 4 grudnia 2019 · dodano: 04.12.2019 | Komentarze 6

Upały powróciły! Było dziś całe cztery stopnie powyżej zera!

Do tego nie padało, mimo że wczoraj wieczorem wracałem z pracy w zacinającym śniegu z deszczem.

Koniec pozytywów :)

Reszta to jesienno-zimowy standard. Ciężkie powietrze, solidny wiatr, który nie zamierzał pomagać ani przez chwilę, oraz fragmentami jeszcze mokre drogi. Czyli bez szału. Po prostu znów ciężko się jechało.

Trasa to zachodnie kombinacje: Poznań - Luboń - Wiry - Łęczyca - Wiry - Komorniki - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Jak zwykle motyw z niekończącego się serialu "przejeżdżałem przez Luboń..." :) Tym razem odkryłem miejscówkę oferującą "odzież patriotyczną". W zestawie jak zwykle żołnierze przeklęci, husaria, kibolstwo, ale także jakieś ciuszki marki o typowo polskiej nazwie, którą można wyczytać poniżej. Po anturażu oraz logo "hool's-ów" mogę domniemywać, iż raczej jej założycielami nie są zwolennicy lewactwa, Tuska i dalszej integracji europejskiej :)

Dystans to również dojazd do pracy.

| 19:45 sobota, 7 grudnia 2019 | linkuj Wręcz mistrzowska :)

Ja się zabieram (tylko czasu brakuje) za nawiedzenie jednego z poznańskich sklepów z "odzieżą patriotyczną". Tam musi być smaczków a smaczków :)
michuss
| 17:29 sobota, 7 grudnia 2019 | linkuj Wyjątkowo skuteczna antyreklama ;)
| 20:55 czwartek, 5 grudnia 2019 | linkuj Na bank. W celu symbolicznego spalenia symbolu "pedalstwa" :)
| 19:54 czwartek, 5 grudnia 2019 | linkuj Ciekawe czy mają w ofercie obcisłe spodnie kolarskie...
| 21:18 środa, 4 grudnia 2019 | linkuj Oj tak, lubują się ci nasi arcypolscy narodowcy w niemieckim strzelistym gotyku :)
| 16:18 środa, 4 grudnia 2019 | linkuj Ładna ta ultrapolszczyzniana (bis)markowa moda. Z kroju liter taka oh-mein-gottycka :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa erwse