Bezikrowo

Czwartek, 7 listopada 2019 · dodano: 07.11.2019 | Komentarze 12

Na początek mam jeden postulat - jakby ktoś miał znajomości gdzieś tam na górze, to poproszę o załatwienie kolejnej zmiany czasu o godzinę do tyłu, najlepiej na dniach. Do tej już się przyzwyczaiłem i znów wstawanie poranne to taki codzienny Mount Everest. Dziękuję z góry! :)

Póki jeszcze jednak nikt tego nie załatwił, trzeba walczyć. Ciężko to idzie, przez co w pracy jestem na styk, a i pies ma do ogarnięcia mniejszą ilość rzucanych patyczków na minutę, no ale nie ma wyjścia. Chyba że bezrobocie, ale to pomysł mało logiczny, bo bym kręcił więcej kilometrów, przez co szybciej zużywał napęd, na wymianę którego nie miałbym środków. Więc trzeba cierpieć.

Dzisiaj wykonałem południową pętelkę szubieniczną: Poznań - Luboń - Wiry - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Żabinko - Żabno - Baranowo - Sowiniec - Mosina - Puszczykowo - Łęczyca - Luboń - Poznań. Tempem nieśpiesznym, typowo późnojesiennym, ot, bezikrowym. No i na koniec dokrętka do pracy.

Maryja (z tego wpisu) już odwiedziła Żabno i jest gdzieś dalej w trasie, ale ze sprzątaniem się nie spieszą. Zapewne dlatego, że co nagle to po diable :)

| 20:36 sobota, 9 listopada 2019 | linkuj Lapec - całkiem możliwe. Ostatnio jak wychodziliśmy z PRL-u to inflacja faktycznie szalała. Zobaczymy jak będzie w przypadku sprzątania po PISRL-u :)

Bozia zbliża się do Lubonia! :)
| 10:27 sobota, 9 listopada 2019 | linkuj W temacie systemu idealnego => nie, nie wymyśliłeś go xD. Za parę lat (jak inflacja oszaleje) będziemy zarabiać w milionach, więc ostania nasza pensja wystarczy ... na około dwie bułki xD

Czekam więc na relacje z odwiedzin Bozi :D
| 22:46 piątek, 8 listopada 2019 | linkuj Dziękuję :)
| 22:33 piątek, 8 listopada 2019 | linkuj 4 fota mistrzostwo
| 21:53 piątek, 8 listopada 2019 | linkuj Evita - ja bym postulował bezrobocie na pełen etat. Płacą 100% ostatniej pensji, a w zamian wykonuje się wolontariat, wyprowadza psy i czyta książki. Ha, czyżbym wymyślił system idealny? :)

Lapec - oj, oby. Plus jest taki, że póki co Ostoje są nie do ruszenia, a kilka ich mamy :) Maryjka będzie za kilka miesięcy na Dębcu (sprawdziłem specjalnie, obiecuję uwiecznić), a potem jej planów nie znam. Myślę, że nawet ona nie jest w stanie przewidzieć, co wymyśli polski Episkopat :)
| 09:53 piątek, 8 listopada 2019 | linkuj Żeby ta Ostoja nie była ostatnią ostoją u Was heh xD

Co do wstawania to też tak mam, może przez tydzień wstawałem o jasności więc też poproszę o kolejną godzinkę "do przodu" :)

Maryjka okrąży kule ziemską i wróci - po co więc sprzątać? :P
| 08:44 piątek, 8 listopada 2019 | linkuj Bezrobocie bez klasycznego etatu byłoby cudownym rozwiązaniem. Nawet znów zaczęłam grać w lotto, co by szybko doprowadzić do tego stanu, acz bez oczekiwanych efektów ;)
...jest tyle książek do przeczytania, tyle wolontaryjnej pracy do wykonania, tyle pięknych miejsc do zobaczenia, że ciągle zastanawiam się nad bezsensem złodziejstwa czasu w takim trybie. A emerytura z ZUS zapowiada się wręcz dramatycznie... ;)
| 22:21 czwartek, 7 listopada 2019 | linkuj Wyjątkowo oby(d)ło się bez krów. W sumie szkoda :)
| 22:12 czwartek, 7 listopada 2019 | linkuj Jakby jeszcze na którymś ze zdjęć byli bez-i-krowa...
| 21:48 czwartek, 7 listopada 2019 | linkuj Malarz - a dziękuję :) Trzeba łapać te momenty, zanim będzie tu buro oraz biało.

Huann - no bez takich :)
| 18:50 czwartek, 7 listopada 2019 | linkuj Grunt, że w tytule jest bezik - to nastraja optymistycznie :)
malarz
| 17:28 czwartek, 7 listopada 2019 | linkuj Piękna fotografia - czerń asfaltu i zieleń otaczających pól!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zyluz