Żabiennie

Sobota, 10 sierpnia 2019 · dodano: 10.08.2019 | Komentarze 11

Dzisiejszy wypad wypadł (a masło się zmaśliło) na południe, bo stamtąd miało wiać, a ja miałem podczas powrotu delektować się podmuchami w plecy.

No i faktycznie, najpierw wiało z południa. A potem już tylko z zachodu, oczywiście wtedy, gdy zawróciłem. Nawet nie byłem zdziwiony :)

Trasa: Poznań - Luboń - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Żabinko - Żabno - Grzybno - Pecna - Drużyna - Krosno - Mosina - Puszczykowo - Łęczyca - Wiry - Luboń - Poznań.

Tyle razy jeździłem przez Żabno, a do tej pory nie zauważyłem, że mają taki klimatyczny przystanek. Lepiej późno niż wcale :)

Pałac w Grzybnie, jak i cała wioska, położona kompletnie pośrodku niczego, są jednymi z moich ulubionych.

A gdzieś tutaj miałem towarzysza, czyli potężnego kruka, którego krzyki i nawoływania spowodowały u mnie ciary.

Na wysokości OSP w Żabinku przyuważyłem, że właśnie zmienia się wiatr. Szpetna była moja reakcje, przyznaję :)

Wypad, jak i sam wpis, takie se. Miałem chrapkę na fajną średnią, ale skupiłem się na utrzymaniu pionu :)

TUTAJ Relive.

| 20:15 czwartek, 15 sierpnia 2019 | linkuj Jestem za! :)
| 08:57 czwartek, 15 sierpnia 2019 | linkuj Przeszkadzają ino w spacerze, niech spadają na drogi :P
| 21:00 środa, 14 sierpnia 2019 | linkuj Mors - jeśli picie browara z osobą tej samej płci podczas spaceru z psem jest dla Ciebie romantyczne, to... wiesz, ja tam jestem tolerancyjny... :) A relacji nie ma, bo wpis powstał kila godzin przed wypadem na Dębinę.

Lapec - i rowerzystów, cholery jedne! :)
| 11:15 wtorek, 13 sierpnia 2019 | linkuj U Cb widziałem, ale T. coś podejrzanie milczy. :)
| 09:08 wtorek, 13 sierpnia 2019 | linkuj U mnie ;). Ino zamiast winka i romantycznego zachodu słonka mieliśmy piwsko (fakt, jedno pedalskie :D) i psa :p
| 07:24 wtorek, 13 sierpnia 2019 | linkuj A gdzie relacja z romantycznego spaceru z Łapciem? ;)
| 20:44 poniedziałek, 12 sierpnia 2019 | linkuj Czy wyjątkowe to nie wiem, ale zawiera: ładny drewniany kościół, sympatyczny sklepik spożywczy, restaurację o nieznanej mi jakości, godny przystanek i kompletnie niegodną kostkową śmieszkę, której nie używają nawet lokalni emeryci :)
| 07:23 poniedziałek, 12 sierpnia 2019 | linkuj Wyjątkowe musi być owe Żabno, skoro taki pikny przystanek - wymalowany, niezdewastowany, się chce odpocząć :D
| 20:14 sobota, 10 sierpnia 2019 | linkuj BUS - ładnie to ująłeś, cóż więcej dodać? :)

Roadrunner - :) Pozdro!
| 18:59 sobota, 10 sierpnia 2019 | linkuj Hehuheauhe dobry opis kolegi.
BUS
| 15:49 sobota, 10 sierpnia 2019 | linkuj Lipę masz w huj z tymi wiatrami i musisz wpierdalać kwadrat siły w tą jebaną jazdę :/

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa hwala