Nałogowo

Czwartek, 9 maja 2019 · dodano: 09.05.2019 | Komentarze 6

Co robi rowerowy nałogowiec w swój wolny od pracy dzień? Wstaje między siódmą a ósmą rano, ogarnia się, oporządza psa i godzinę później rusza. Wszystko po to, żeby zdążyć przed deszczem, który wszystkie możliwe prognozy pogody solidarnie zapowiadały na punkt jedenastą.

A co robi wspomniany wyżej deszcz? Ano zaczyna padać przed dziesiątą. Dzięki czemu jakieś dwadzieścia z pięćdziesięciu kilometrów mokłem, a w zestawie atrakcji był jeszcze wiaterek, może nie najmocniejszy, ale w 99% wiejący w pysk. No i jest jak jest.

W sumie nie zaczęło się najgorzej, bo na szarym niebie były czasem widoczne jaśniejsze fragmenty. I rzepak, choć ten nie na niebie :) Dopiero później pojawił się rower wodny.

Trasa dzisiejsza to "muminek": Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Krzesiny - Jaryszki - Koninko - Świątniki - Sypniewo - Głuszyna - Babki - Czapury - Wiórek - Sasinowo - Rogalinek - Mosina - Puszczykowo - Łęczyca - Luboń - Poznań. Zaliczone Babki pojawiły się jako echo wczorajszej dyskusji w temacie nazw polskich miejscowości. Tu z całym nadleśnictwem.

Grunt, że się udało wykręcić kolejne pisiont. Można spokojniej patrzeć za okno, za którym już regularnie leje.

| 21:11 poniedziałek, 13 maja 2019 | linkuj To fakt :)
| 13:33 poniedziałek, 13 maja 2019 | linkuj "Akapitowa rewolucja" - niewielka w treści, acz ważna w formie :)
| 20:12 sobota, 11 maja 2019 | linkuj Chyba pisałem, że "prawie" cały czas :) Brak deszczu to wyjątek potwierdzający regułę :) Ale życzę, żeby wypad się zdecydowanie pogodowo udał.
| 16:03 sobota, 11 maja 2019 | linkuj Tak dla minimalnego pocieszenia, też wczoraj z deszczu oberwałem => ale nie trafiłeś z tym że w Bergen leje cały czas ;) Takie błędy i prognozy toleruje heh
| 21:33 czwartek, 9 maja 2019 | linkuj O, a to była jeszcze wycieczka przed "akapitową rewolucją", którą zresztą sam zainicjowałem, że się tak pochwalę :P

Nowe Rumunki pewnie nie narzekały :)
| 21:28 czwartek, 9 maja 2019 | linkuj Ja dziś miałem bardzo pracowity dzień bezrowerowy, więc nie zamieszczam nic - nawet zdjęcia pobytu w Leniach Wielkich, które zresztą zaliczyłem dawno temu na tej samej wycieczce co Nowe Rumunki ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa staro