Kontrastowo

Czwartek, 2 maja 2019 · dodano: 02.05.2019 | Komentarze 9

Jak to mawia Dariusz Szpakowski w Fifie - "ładnie się zapowiadało, ale się ze...psuło". Tak samo z długoweekendową pogodą.

Wczoraj było bosssko, to znaczy diabelssssko. Niemal wszystko było idealne, co przełożyło się na przyzwoity wynik. Dziś za to totalny kontrast - zimno (osiem, dziewięć stopni), pochmurno, no i przede wszystkim huraganowy wiatr (5-7 m/s), który nie pomógł mi ani przez chwilę. Wróciłem z tego wypadu bardziej zmęczony przy żałosnej średniej, niż wczoraj przy tej całkiem-całkiem. Ot, paradoks pogodowego udupiania.

Trasa to glizda w ciąży: Poznań - Plewiska - serwisówki - Palędzie - Dopiewiec - Dopiewo - Podłoziny - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Obrazek, który towarzyszył mi przez większość jazdy:

Uroczo :/

Z rzeczy ciut bardziej optymistycznych - rzepak. Choć to marne pocieszenie :)

Generalnie masakra. Dzień za dniem jak z nieba do piekła. A w sumie to odwrotnie :)

Jednak nie ma się co łamać. Przecież i tak siedzę w robocie Hurrra!!!! :)

| 21:54 niedziela, 5 maja 2019 | linkuj Wiem, wiem :)
| 21:50 niedziela, 5 maja 2019 | linkuj No ba - wiem, co piszę, bo tego dnia bywało, że lało ;)
| 21:45 niedziela, 5 maja 2019 | linkuj O ;) jakże to pocieszające :)
| 20:38 niedziela, 5 maja 2019 | linkuj Przynajmniej nie lało ;)
| 20:24 sobota, 4 maja 2019 | linkuj No widzisz... A tu z kolei miało być przepięknie :)
| 19:49 sobota, 4 maja 2019 | linkuj Nam na majówce pogoda dopisała :), a tak straszyli nas deszczami...
| 20:53 czwartek, 2 maja 2019 | linkuj Roadrunner - dominował wiatr, ja rzepak i ja staraliśmy się jedynie nie odlecieć :)

Gizmo - ależ ja nie wymagam dni bezwietrznych, ale dni z wiatrem, który nie gnoi. Takich jak wczoraj. Niestety jeden na miesiąc to ostatnio maks :/ Smogu by nie było, gdyby więcej ludzi jeździło do pracy rowerami. Ale wtedy by narzekali, że wieje :)
gizmo201
| 19:42 czwartek, 2 maja 2019 | linkuj Trochę dmuchało, ale to już normalność. Może przyjdzie ten czas bezwietrzny w co wątpię. Jak wieje to mówią, że dobrze przynajmniej smogu nie ma! Jak widać więcej ludzi jest z tego zadowolonych niż tam jacyś pendaliści!
| 18:56 czwartek, 2 maja 2019 | linkuj Pizgało dziś , kolory rzepaku dominują :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wskie