Wietrzny muminek

Środa, 3 kwietnia 2019 · dodano: 03.04.2019 | Komentarze 4

Muminki się cieszą radością i życiem...

Pewnie tak, bo nie muszą jeździć rowerami przy takim wietrze, trolle jedne! :)

Ja niestety wyjścia nie mam - nałóg to nałóg. A że pogoda niby była ładna, to wymówek nie było. Tym samym mam za sobą kolejny rzeźniczy wypad z gatunku "utrzymałem się w pionie, hurrra!". Jednak przyznać muszę lojalnie - wczoraj było gorzej.

Wykonałem tytułowego "mumina", czyli trasę z Dębca przez Dębinę, Starołękę, Jaryszki, Koninko, Szczytniki, Sypniewo, Głuszynę, Babki, Czapury, Wiórek, Rogalinek, Mosinę, Puszczykowo, Łęczycę, Luboń i do domu.

Uwielbiam te rejony, ale dziś marzyłem jedynie o powrocie. Udało się.

Zdziwiła mnie po drodze tylko jedna rzecz - w Rogalinku, w którym nie byłem może maks dwa miesiące, wyrosło takie coś:

Nie, nie śmieszka, ona tam była od dawna, od kiedy pamiętam znakomicie wygląda z pewnego oddalenia. Od środka nie wiem :) Chodzi mi o te domki - cóż za tempo powstawania! Chyba jednak bałbym się mieszkać w czymś takim. Przy tych wiatrach... :)

| 18:23 czwartek, 4 kwietnia 2019 | linkuj Raczej słaba, ale już więcej nie byłem w stanie wycisnąć. A i chęci ;)
| 09:27 czwartek, 4 kwietnia 2019 | linkuj Przy takim wietrze, a średnia bardzo dobra :).
| 20:11 środa, 3 kwietnia 2019 | linkuj Wiem :/ Przeczytałem o tym, jak już dodałem wpis... Masakra, wczoraj tamtędy przejeżdżałem.
| 18:16 środa, 3 kwietnia 2019 | linkuj A w Puszczykowie dziś pociąg staranował karetkę :(

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa apust