Kotek do D.

Wtorek, 19 marca 2019 · dodano: 19.03.2019 | Komentarze 13

Chyba powoli wiatr zaczyna się uspokajać. Bardzo powoli. Dzisiaj więc nie było już huraganu, a zaledwie skromniejsza wersja wichury :) Zawsze to jakiś krok ku lepszemu.

Po powyższym zdaniu śmiało mnie można uznać za optymistę mającego coś z głową :)

Duje wciąż z zachodu, gdzie drzew mam jak na lekarstwo, za to pół w bród, co jak wiadomo nie poprawia komfortu walki z podmuchami oraz chęci do jazdy. Staram się więc jak najbardziej kombinować z trasą, żeby po pierwsze mniej się nudzić, a po drugie się... mniej nudzić. No i w ten sposób dziś z kreowanej na żywca trasy (Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Głuchowo - Gołuski - Palędzie - Dopiewiec - Dopiewo - Podłoziny, tam nawrotka - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań) wyszedł taki oto styrany życiem, kaleki kotek bez nóżek.

Gdzieś tam pod koniec ogonka znajduje się Dopiewo, które dzięki takim obrazkom...

...oraz kolejnym okazjom do oglądania w pełnej krasie schronu przeciwatomowego, wrrrróóóćććć, kościoła...

...wciąż dumnie nazywam Dupiewem. W sumie sympatię wzbudzają tam jedynie... zebry, choć też już lekko niewyraźne.

Za to muszę pochwalić Luboń. Znalazłem bowiem niedawno otwarty skrót do miejscowości Wiry, wzdłuż ulic: Żabikowskiej, Poznańskiej i Polnej, gdzie jest cudownie mało Lubonia :) Mamy za to fajny asfalt, niewielki ruch, a przede wszystkim śmieszkę, taką polską, klasyczną, z falami Dunaju i innymi atrakcjami, za to oznakowaną jako chodnik z dopuszczonym ruchem rowerowym. Czyli opcja fakultatywna. I to szanuję, Niech się Dupiewo uczy od Lubonia.

Nie sądziłem, że kiedykolwiek napiszę takie słowa :)

| 19:50 poniedziałek, 25 marca 2019 | linkuj Pewnie dlatego się nie uśmiecha :)
| 10:14 poniedziałek, 25 marca 2019 | linkuj Hehehe, oj biedny kotek, biedny :D
| 21:31 czwartek, 21 marca 2019 | linkuj Niekończąca się Dupostrada...
| 20:51 czwartek, 21 marca 2019 | linkuj Kraina Duponiem Płynąca. A raczej - telepiąca.
| 20:29 czwartek, 21 marca 2019 | linkuj Huann - czyli większość Polski jest Duponiem :)

Lapec - ostatni minus tej zimy to plus :)
| 00:52 czwartek, 21 marca 2019 | linkuj Chyba u Was - ja właśnie pisałem o durnym minusie na rtęci dziś rano xD
Jeden minus jednak jaskółki nie czyni, czy jakoś tak ;)
| 23:57 środa, 20 marca 2019 | linkuj Dupoń - dobre miano dla nędznej Dedeerówy :)
| 23:12 środa, 20 marca 2019 | linkuj Skoro są KotuRy, to i Dupoń tu pasuje :)
| 22:44 środa, 20 marca 2019 | linkuj Kotu - ryba, a Luboniu - Dupiewo :)
| 22:12 środa, 20 marca 2019 | linkuj Nie no, chyba powoli się sytuacja normalizuje - wiatr słabnie i już nie ma przymrozków. Pewnie to zwiastun trzęsienia ziemi czy czegoś tam :)
| 06:42 środa, 20 marca 2019 | linkuj Ja tam jakoś nie zauważam zmiany idącej ku lepszemu. Dziś mam bezwietrznie i ... minus cztery stopnie. Dziękuję, wolę wiatr :-P

Mamy plusik to "kotki" na drzewach i zieleniejące się żywopłoty ^_^
| 21:47 wtorek, 19 marca 2019 | linkuj A może nawet kot! :)
| 17:47 wtorek, 19 marca 2019 | linkuj Na Dupiewu - i Luboń ryba!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa podcz