Hurrra!(gan) :/

Poniedziałek, 18 marca 2019 · dodano: 18.03.2019 | Komentarze 14

Miałem już nie pisać o wietrze, a w sumie o huraganie, który od tygodnia masakruje tak mnie, jak i wielu rowerzystów, prócz może tych, którzy przemieszczają się po Polsce z zachodu na wschód (ci mają raj). Ale jak tego nie robić, skoro jedyne, o czym się myśli podczas jazdy, to walka o przetrwanie?

Miałem nie pisać o wietrze, a w sumie o huraganie, który gdy na chwilę powieje w plecy, to bez problemu - tak jak dziś na Głogowskiej - pozwala rozpędzić się do ponad 60 km/h. To jest nawet całkiem fajne, tylko że jest łyżką miodu wśród flaszki dziegciu, bo przez 90% czasu albo bije w twarz, albo z boku.

Miałem nie pisać o wietrze, a w sumie huraganie, który tak mi miażdży średnią, że wstyd o niej nawet wzmiankować.

Więc już nic więcej dziś nie napiszę, o! :)

Aha, trasa: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

No i Relive.

| 22:08 wtorek, 26 marca 2019 | linkuj Niech będzie :)
| 21:59 wtorek, 26 marca 2019 | linkuj Nie albo, tylko między innymi ;)
| 21:46 wtorek, 26 marca 2019 | linkuj Albo: ten, który warzy piwo :)
| 21:23 wtorek, 26 marca 2019 | linkuj Obok jest Powstaniec Dobra - w wolnym tłumaczeniu: źródło wszelkiej pomyślności! ;)
| 22:40 poniedziałek, 25 marca 2019 | linkuj Nazwa brzmi całkiem logicznie :)
| 22:31 poniedziałek, 25 marca 2019 | linkuj U nas jest jeszcze Huragan Swędów :)
| 19:50 poniedziałek, 25 marca 2019 | linkuj Kiedyś się muszę wybrać :) Taka nazwa zobowiązuje :)
| 10:27 poniedziałek, 25 marca 2019 | linkuj Już myślałam, że byłeś na rozgrywkach Huragan Pobiedziska :)
| 22:09 poniedziałek, 18 marca 2019 | linkuj Nie taki był mój zamiar :) Poza tym huragan niejedno ma imię :)
Kamil | 22:04 poniedziałek, 18 marca 2019 | linkuj Nie wzywaj roweru Morsa nadaremno!
| 21:48 poniedziałek, 18 marca 2019 | linkuj O tak! :)
| 21:41 poniedziałek, 18 marca 2019 | linkuj Lepsza od pukawki odpowiedniej mocy dmuchawka nakierowana prosto w jego wektor! Zaraz byś go zneutralizował :)
| 21:39 poniedziałek, 18 marca 2019 | linkuj Gana to bym chętnie wziął w łapę i sobie kropnął w łeb, zamiast znów walczyć z tym gnojem :)
| 21:20 poniedziałek, 18 marca 2019 | linkuj Niby hurra, a ganisz, miast gonić. Ale rozumiem, bo nawet na mieście dziś jechało się niespecjalnie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dmree