Wietrz/czny glut

Piątek, 15 marca 2019 · dodano: 15.03.2019 | Komentarze 7

Z wiatrem nic się (ponownie) nie zmieniło. Ale dobrze, nie będę znów narzekał na tę miazgę, tylko pochylę się nad nią z troską, wybaczeniem i miłosierdziem, niczym polscy biskupi nad swoimi kolegami z pracy (to po wczorajszej konferencji).

Dziś prócz niego (podmuchowegoo gnoja) główną rolę grał jego równie wredny kolega deszcz, a ich połączone moce pozwoliły mi wykroić jedynie gluta. I to jedynie dzięki wyhaczeniu pogodowego okienka przed pracą,

Wykonałem crossem szybką-wolną zachodnią pętelkę: z Dębca przez Świerczewo do Plewisk i magazynowej części Komornik, następnie Gołuski oraz Palędzie, tam nawrotka, a powrót klasyczną drogą przez Plewiska nad S11 i do domu. O tak, jak na Relive,

Wciąż mam w tyle głowy - jak tylko zostanę milionerem - wykup tej firmy, bo ten "thermo" zamiast "troll" w oczy kole :)

A przed glutowaniem zaliczyłem jeszcze godzinny spacer z psem po Dębinie.

Się pochwalę, że Kropa już bardziej ogarnia podział na część rowerową i pieszą niż znaczny procent dwunogów :)

| 21:26 niedziela, 17 marca 2019 | linkuj Szkolona jest w rozpoznawaniu od szczeniaka :)

Diabelskie spojrzenie? Hm, to by tłumaczyło, czemu szczeka, jak biją kościelne dzwony :)
| 19:02 niedziela, 17 marca 2019 | linkuj Diabelskie spojrzenie Kropy. Brawa dla niej za prawidłowe poruszanie się :)
| 21:30 sobota, 16 marca 2019 | linkuj Huann - to byłby długie egzamin :)

Lapec - a dzięki, już poprawione, spacer znów stał się spacerem :) Akurat szefa mają całkiem spoko, szeregowi pracownicy i kierownicy regionalni są do dupy :)
| 07:34 sobota, 16 marca 2019 | linkuj Relivy masz oba takie same :P

Co do klech, to czegoś się żeś spodziewał?:P Ponoć ich szeryf z Watykanu znalazł winnego wybryku tych paru owieczek - SZATAN!! Wystarczy, po uj drążyć ;)
| 23:47 piątek, 15 marca 2019 | linkuj Jeśli na egzaminie byłoby wykręcenie jamnika - to wręcz jest to wskazane!
| 19:42 piątek, 15 marca 2019 | linkuj Może :) Tylko pytanie, czy można jeździć z patyczkami :)
| 18:28 piątek, 15 marca 2019 | linkuj Kropa śmiało może zdawać na kartę rowerową :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ktakj