Sztywniutko :)

Środa, 6 lutego 2019 · dodano: 06.02.2019 | Komentarze 6

Całe dwa stopnie! Na plusie! Co prawda dopiero pod koniec mojego dzisiejszego wypadu, ale tyle właśnie było na termometrze dnia dzisiejszego. Żar tropików normalnie :)

Niestety w samo południe musiałem być w pracy, więc skorzystałem jedynie na poziomie codzienności. Jednak miło było nie martwić się o zamarznięte drogi, lód na zakrętach, śnieg w zębach i takie tam. Jedynie wiatr oczywiście po drodze zmienił kierunek, więc nie poszalałem.

Trasa to zachodni rozjechany kapeć: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań. Gdzieś tam jeszcze po polach leżały zwały i zwałki białego gów... to znaczy puszku, większe lub mniejsze...
Poranne perspektywy
...ale generalnie było suchutko, bezproblemowo i... sztywniutko :)

Przy okazji tego ostatniego słowa pozdrawiam tych, którym podobał się serial "Ślepnąć od świateł" - trzyma poziom książki, tak aktorsko, jak wizualnie. Tymczasem niedawno skończyłem "kolejnego Żulczyka" - "Wzgórze psów", które też zdecydowanie polecam.

Na znanej miejscówce buźka dziś smutna...

To nie ja (rowerem byłoby ciężko, ale przy wietrze w plecy do zrobienia), a nasza rodzima husaria jak zwykle myli teren zabudowany z co najmniej ekspresówką.

| 18:02 czwartek, 7 lutego 2019 | linkuj Tu spokojnie, nie ma ryzyka :) Ja nie z partii Wiosna :)
| 17:49 czwartek, 7 lutego 2019 | linkuj Wszystkie formy poza "Moje Kochanie" są akceptowalne ;)))
| 17:16 czwartek, 7 lutego 2019 | linkuj Hehe :)

A w sumie nie wiem, jak mam Ci pisać: Lapec czy Łapeć, jeśli nie stosuję "Marcina"? :)
| 07:12 czwartek, 7 lutego 2019 | linkuj Zacny tytuł Reliva :) Niech tak zostanie, bo zamieniając ino jedną literkę wyszłoby "rozjechany Łapeć" co do końca by się raczej mi nie podobało xDDDD
| 19:15 środa, 6 lutego 2019 | linkuj I mnie ta perspektywa bardzo, ale to bardzo cieszy :)
| 17:49 środa, 6 lutego 2019 | linkuj Resztki śniegu na polach jeszcze są, ale niebawem nie będzie go pewnie wcale. Zbliża się odwilż, ponoć plusowe temperatury. Ale fakt, na drogach suchutko :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa stawy