Bez głębszych

Poniedziałek, 5 listopada 2018 · dodano: 05.11.2018 | Komentarze 10

Dziś wyjazd spod znaku pogody w sumie ładnej, a jednak upierdliwej, Bo niby fajniusio i cieplusio, ale wiaterek tak sprytnie kręcił, że mnie zakręcił i tulił mi się do pyska niemal przez cały czas. Ten typ tak ma, to już dawno stwierdziłem...

Wykonałem "mumina" w wersji: Poznań - Luboń - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Rogalinek - Wiórek - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Koninko - Jaryszki - Krzesiny - Starołęka - Lasek Dębiński - dom. Mógłbym napisać, że bez przygód, ale korki były dziś wyspecjalizowane i czekały na mnie tam, gdzie zazwyczaj ich nie ma, czyli na przykład na bocznych uliczkach w Luboniu, którymi się poruszam, żeby ominąć... korki. No i walka "liście kontra ja" wciąż trwa, na razie przegrałem jedną bitwę, pozostałe póki co na moją korzyść :)

Rok Rzeczypospolitej Mosińskiej powoli się kończy, W sumie szkoda, bo do stolicy miałem (jeszcze mam) zaledwie piętnaście kilometrów ;)

Wpis krótki i bez głębszych reminiscencji - jestem zmasakrowany po dzionku w pracy.

| 20:34 sobota, 10 listopada 2018 | linkuj A tu akurat przyznam Ci rację :)
| 23:38 piątek, 9 listopada 2018 | linkuj Sam jesteś mało stabilny (na mokrych liściach). ;p
| 21:41 piątek, 9 listopada 2018 | linkuj Ta Mosińska miała bardziej stabilne podstawy, nie będę jej poniżał porównaniami :)
| 16:31 piątek, 9 listopada 2018 | linkuj Mogłeś coś przy okazji bąknąć o IV RP, byłby przyczynek do dyskusji, a tak, to odmawiam składania komentarzy. ;)
| 20:36 środa, 7 listopada 2018 | linkuj Dla szoszonów ciut mniej, bo można je poznać ze zdecydowanie zbyt bliskiej perspektywy :)
| 10:51 środa, 7 listopada 2018 | linkuj Liście są fajne :)))
| 21:49 poniedziałek, 5 listopada 2018 | linkuj Jurek - takie znajomości trzeba pielęgnować, to może być cenne źródło informacji rodzinnych :) A i fakt, Wielkopolska ma sporo do zaoferowania, ale bywa też i nędza ze Swarzędza :)

Grigor - coś na ten kształt. Przez całe pięć dni :)

Tutaj więcej:

Dziś to bardziej sposób na fajną promocję miejscowości. A na pewno dość zaskakującą dla tych, którzy przez nią jedynie przejeżdżają :)
| 20:35 poniedziałek, 5 listopada 2018 | linkuj W ogóle wielkopolska czy jej przedstawiciele są THE BEST !
Np. Elegant z Mosiny , Piergoła z Gądek czy Junek z Buku to brzmi dumnie ! :-)
| 20:22 poniedziałek, 5 listopada 2018 | linkuj Z tego co wiem, to Mosina choć krótko (tymczasowo) pełniła funkcję stolicy Polski kiedyś.
| 20:06 poniedziałek, 5 listopada 2018 | linkuj Miałem w szkole kolegę który z racji rodzinnych koligacji dobrze znał temat RM.
Mimo to że jego przodkowie bezpośrednio czy pośrednio byli zaangażowani w tamte wydarzenia miał krytyczne zdanie na temat i okoliczności jej powstania.
Ale to nie jest krytyka samej idei powstania RM. Tylko informacja.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa miesc