Beztreściowo

Sobota, 11 sierpnia 2018 · dodano: 11.08.2018 | Komentarze 14

Wpis na szybko, bo zaraz jedziemy odwiedzić moich Rodziców, którzy wpadli przejazdem na chwilę do Wielkopolski się poagroturystykować, w jedynym słusznym miejscu na R. :)

Wypad dzisiejszy to "kondominium" w wersji najbardziej klasycznej: Poznań - Luboń - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Dymaczewo - Łódź - Stęszew - Komorniki - Poznań. Bez przygód, bez deszczu, za to z genialną temperaturą - miodzio. Tylko wiatr taki "pode mnie" - najpierw wmordewind potem z boczku, a podczas powrotu wmordewind. Przyzwyczajony już jestem :)

Więcej treści w tym wpisie nie będzie, sorry. A w to sumie czy kiedykolwiek w nich jakakolwiek sensowna treść była? :)

A, jeszcze Relive. Proszę - jest :)

| 22:16 niedziela, 12 sierpnia 2018 | linkuj Jeszcze ciekawsza riposta :)

No ale nic, tak jak zapowiedziałem, znęcać się nie będę, późno jest, dobranoc :)
| 21:52 niedziela, 12 sierpnia 2018 | linkuj Lepiej lewicę uznaj za niebyłą. :)
| 21:50 niedziela, 12 sierpnia 2018 | linkuj Komentarz mistrzowski. Obydwa zdania można rozkładać na czynniki pierwsze, ale jednak Ci daruję, uznajmy za niebyłe :)
| 21:29 niedziela, 12 sierpnia 2018 | linkuj Oprócz ściany wschodniej byłem praktycznie wszędzie.
A Zachód to taki trochę Wschód.
| 13:41 niedziela, 12 sierpnia 2018 | linkuj No TROCHĘ faktycznie jeździłeś, tego nie neguję :) Ale rusz kiedyś, niekoniecznie rowerem, a najlepiej poza sezonem, na Mazury, Roztocze, generalnie ścianę wschodnią, pokręć się trochę więcej po Wielkopolsce, a sam się przekonasz, że cudowne miejsca są niemal wszędzie. Trzeba jedynie chcieć je poznać.
| 22:14 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Przypominam, że kwestionowałeś zupełnie co innego ;ppp

"Jak już wyjedziesz z tego swojego grajdołka i pojeździsz trochę po Polsce"

- jeździłem trochę po Polsce, czy nie? ;pp
| 22:06 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Raczej "przejeżdżałeś" lub "chwilowo stacjonowałeś", a nie "bywałeś" - a to spora różnica :) No, może za wyjątkiem gór, bo łaskawie uznam, że trochę nawiedziłeś :)
| 21:54 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Co nie zmienia faktu, że bezsensownie sformułowane pytanie o sens jest urocze. :)

Jeśli jeszcze nie zauważyłeś z codziennej lektury mojego bloga, to bywałem wielokrotnie i nad morzem, i w górach, a i "nawet" w Wlkp. ;p
| 21:43 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Jakbyś nie zauważył, to początek wpisu zawiera w sobie wyrażenie: wpis na szybko. Powstał w mniej niż pięć minut, z czego jedna z nich to przesyłanie zdjęcia :) Specjalnie zostawię tę literówkę, żeby mogła Cię cieszyć :)

Jak już wyjedziesz z tego swojego grajdołka i pojeździsz trochę po Polsce, to zrozumiesz, że warto :)
| 21:35 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj "A w to sumie czy kiedykolwiek w nich jakakolwiek sensowna treść była? " - ano, nie przypominam sobie. :) Podobnie jak z gramatyką, czego dowodzi chociażby owo zdanie z pytaniem o sens. ;D;D

Myślałem, że w turystyce wymyślono już wszystko, ale na pomysł wyjazdu z Jeleniej do Wlkp. na agro to w życiu bym nie wpadł. :)
| 20:58 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Hehe, dzięki. Choć czasem :) No tak, Jelenia wysłała delegację honorową :)
| 20:47 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj No już nie przesadzaj, czasami coś tam sensownego udało Ci się napisać :)). Patrz, nie miałeś czasu, to Jelenia przyjechała do Ciebie.
| 20:13 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj W sumie się zgadza. Teściowej dziś nie widziałem :)
| 11:22 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Najpierw przeczytałem w tytule, że Bezteściowo :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obled