W odwiedzinach u Samicy + plażing

Niedziela, 8 lipca 2018 · dodano: 08.07.2018 | Komentarze 15

Tytuł jak z forum posiadaczy BMW, no nie? :) Ale zaraz się wszystko wyjaśni.

Mogłem dzisiaj wyruszyć trochę później, co oczywiście nie oznacza, że się wyspałem, bo kiedyś zrobiłem głupotę i obiecałem, że porannym wyprowadzaniem psa zajmę się właśnie ja, no i... mam. Jednak nie narzekam, bo to całkiem sympatyczny obowiązek :)

Po dziesiątej jednak już było dla mnie delikatnie za ciepło, ale cóż zrobić, na pogodę mam niestety wpływ niewielki. Za to udało mi się zaliczyć delikatny rewanż na pewnej mendzie. Oczywiście chodzi o wiatr, który wczoraj kompletnie mnie podszedł, dziś więc postanowiłem go lekko oszukać - niby miał być północny, w takim też kierunku się najpierw udałem, żeby po kilkuset metrach znienacka odbić na południe i wykonać ponownie "kondominium" (lekko zmodyfikowane o Wiry, czyli: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Stęszew - Łódź - Dymaczewo - Mosina - Puszczykowo - Łęczyca - Luboń - Poznań). Ha, to był strzał w dziesiątkę: zanim się ogarnął, skorzystałem z kawałka podmuchu w plecy, potem już było różnie, ale śmiało mogę powiedzieć, iż nawet mogło być pół na pół, czyli fenomen nad fenomenami :) Szkoda tylko, że w Mosinie zakwitłem w jakimś dziwnym wolnodniowym korku, a i w Puszczykowie każde światło było czerwone, bo wynik mógłby być lepszy.

A co do tytułowej Samicy to proszę, oto ona:

Przelatuję nad nią (i nie tylko ja) raz na jakiś czas, kiedyś nawet pojawiła się we wpisie, ale spokojnie, nie jest groźna dla partnerek przejeżdżających rowerzystów, tym bardziej, że wydaje się zapuszczona i dość brudna :)

A po południu Kropka została hardkorem - odwiedziła Luboń :) Ośmiokilometrowy spacer po ciekawych rejonach...

...miał jeden cel - nawiedzić tamtejszą plażę miejską (tak, jest tam taka!). Z tej "miejskości" zawsze mam i będę miał brecht, bo Luboń to tylko lekko przerośnięta wiocha, ale... plaża jest całkiem ładna, choć mała. Tyle że zawierała kilku Sebixów :) Jednak dało się kawałek dalej znaleźć bardziej dzikie i całkiem sympatyczne miejsce nad pięknymi nadwarciańskimi terenami.

O dziwo było pozytywnie. Plusik dla Lubonia, choć były też po drodze miejscówki-relikty, czyli znane i lubiane mordownie z lat 90. Kiedyś nawet może z ciekawości tam zajrzę, choć nie wiem, czy wyjdę z tego cały :)

Aha, jakby ktoś się chciał obciąć u Manueli z Big Brothera, to... Estilo de Manuela robi z płotu welcome to :P

Relive z jazdy TUTAJ, a wyjątkowo Relive ze spaceru: TU.

| 20:23 środa, 11 lipca 2018 | linkuj Zaczynam podejrzewać, że to nie pies, a wilk... morski :)
| 16:32 środa, 11 lipca 2018 | linkuj Ośmiokilometrowy spacer to niezły dystans. Nie dziwota, że Kropa musiała się odświeżyć po takiej przechadzce :)
| 21:39 wtorek, 10 lipca 2018 | linkuj Cieszę się, że mogłem Ci poprawić humor! :)
| 21:26 wtorek, 10 lipca 2018 | linkuj No doprawdy, nie dzielisz, to się uśmiałem...
Dzielisz regularnie, to bardziej niż oczywiste...
| 21:22 wtorek, 10 lipca 2018 | linkuj Ja nikogo nie dzielę, Polacy sami to robią :) Mi już łapy dawno opadły, gdzieś na poziomie liceum, gdy jako takie zalążki mózgu zaczęły się kształtować, teraz już tylko pozostaje obserwować i coraz bardziej załamywać ręce.
| 21:06 wtorek, 10 lipca 2018 | linkuj ... a teraz zaczynamy dzielić ludzi (Polaków) na lepszych i tych gorszych (reszta).
A ja wolę szukać pozytywów , u wszystkich !
| 20:49 wtorek, 10 lipca 2018 | linkuj Tak, żyję w tym kraju, codziennie gadam z Polakami, widzę ich poziom i obawiam się, że masz rację :/
| 21:45 poniedziałek, 9 lipca 2018 | linkuj Nie to nie. I tak sobie z powodzeniem poradzimy. :)
| 21:28 poniedziałek, 9 lipca 2018 | linkuj Nie ma takiej opcji. Ktoś musi zerować Twój głos :)
| 20:35 poniedziałek, 9 lipca 2018 | linkuj Świetnie. Jeszcze tylko zrzeknij się przy okazji praw wyborczych. :D
| 17:29 poniedziałek, 9 lipca 2018 | linkuj Mors - bo to plaża w Luboniu, pustota to tam dość istotna rzecz :) Koleżance Stęszewskiej pozwalam wysłać zdjęcie, zrzekam się praw autorskich :)

Huann - uroczy obrazek, znam takie z wildeckich i jeżyckich klimatów :) A Samicy nie wąchałem, chyba na szczęście :)

Lapec - marudzę na temperaturę, nie na pogodę :) A Kropa taka happy była tylko koło wody, po asfaltach prosiła, żeby ją nieść, bo grzało w podeszwy :)

Bitels - tak jak wyżej: chwilowo zadowolona bardzo :)
| 13:59 poniedziałek, 9 lipca 2018 | linkuj Grunt, że Kropa zadowolona.
Huann, to nie byłem ja :) Moja powłoka już zbrązowiała, a na tysiąc plus już jestem za stary i nie chce mi się :)
| 08:11 poniedziałek, 9 lipca 2018 | linkuj No proszę, czytając ostatnie wpisy, marudzisz na pogodę ... a Kropa jak w raju korzysta heh
| 06:57 poniedziałek, 9 lipca 2018 | linkuj Sądząc z fotki, to Samica jest Stęchława :)
A wczoraj miałem niewątpliwy brecht jechać tramwajem miejskim - i był Pan Sebix i Pani Sebixowa z Tysiącem Plus w podwójnym wózku. Pan był bez koszulki i dziarsko prezentował dziary na tle różowuchnego niczym u Puchatkowego Prosiaczka świeżo przypalonej powłoki. Oczywiście łysy też był! I język miał plugawy!
Podsumowując: archetyp współczesnego modelu podstawowej pojedynczej szarej komórki społecznej. Wysiedli, rzecz jasna - przy Limance ;))
| 22:15 niedziela, 8 lipca 2018 | linkuj Pierwsze słyszę o jakiejś Meneli ;) z BB. :)
Co ta plaża taka półpusta? O, i jeszcze jakiś Janusz wyprowadził psa na miejskie kąpielisko. ;)

Pracowałem kiedyś z "samicą" o nazwisku takim, jak ta rzeka... W każdym kierunku miałem albo mieliznę, albo pod prąd. ;))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jaduz