Robal

Piątek, 8 czerwca 2018 · dodano: 08.06.2018 | Komentarze 10

Wiatr się trochę uspokoił! Piekłu niech będą dzięki :) W zamian za to pojawił się upał (błeeeee), ale rano jeszcze taki do zniesienia. Jednak jeśli sobie przeanalizujemy dalsze dni, to czekają nas podobno burze i deszcze niespokojne, więc tym bardziej nie będę narzekał.

Ruszyłem - jak to ostatnio prawie non stop - na wschód, tyle że dziś nie kombinowałem z jakimiś kółkami, a pokręciłem w tę i z powrotem, z Dębca przez Luboń, Łęczycę, Puszczykowo, Rogalinek, Rogalin i Świątniki do Radzewic, tam zawróciłem i śledziłem sam siebie, lekko poszerzając powrót o pętelkę przez Mosinę. No i wyszedł niniejszy robal.

W Rogalinku wychwyciłem taki oto przystanko-mural. I co prawda u mnie patriotyzmu jest tyle, ile wśród posłów PiS zdolności samodzielnego myślenia, czyli praktycznie zero, to szacun za pamięć o - jakby nie było - ważnym dla niektórych temacie.

A w porcie w Radzewicach jak zwykle słodko i uroczo. Chciałem zrobić fotę z innej perspektywy niż zawsze, czyli z pomostu i... rower już nie jest w idealnym stanie, a konkretnie owijka, która zapoznała się przez moją nieuwagę z drewnianą konstrukcją. Cóż, lepszy taki chrzest niż pod kołami tira :)

Po powrocie stwierdziłem jeszcze, że pojawię się w robocie trochę później, dzięki czemu będę miał czas na spacer z psem, który od pobytu w górach tak pokochał wodę (szczególnie strumyki), że zaczynam podejrzewać, iż ojciec miał w sobie coś z wyżła, choć po Kropie - delikatnie mówiąc - tego nie widać :)

| 21:17 środa, 13 czerwca 2018 | linkuj Kibice Legii czy Wisły raczej tamtędy nie jeżdżą. Nawet z lubuskiego najgorszy sort rzadko się pojawia :)
| 20:42 środa, 13 czerwca 2018 | linkuj Zapominasz o wandalach jadących tranzytem. :)
| 20:34 środa, 13 czerwca 2018 | linkuj Lapec - nie da się ukryć. Zero kultury :)

Mors - tylko swoją obecnością. Nie jestem prawicowcem, więc inne profanacje nie przyszły mi do głowy :) "Zwykli" wandale aktualnie łażą po wioskach z koszulkami "śmierć wrogom ojczyzny", więc będzie spokój. Tym bardziej, że na zewnętrznej elewacji namalowano logo Lecha Poznań, więc miejscówka jest chroniona podwójnie :)
| 19:15 środa, 13 czerwca 2018 | linkuj Nie sprofanowałeś tego przystanku bardziej, niż tylko swoją obecnością? ;))

Ciekawie, jak się do tego ustosunkują "zwykli" wandale...
| 06:01 poniedziałek, 11 czerwca 2018 | linkuj Niegrzecznie z jej strony ;)
| 19:53 niedziela, 10 czerwca 2018 | linkuj Właśnie w Poznaniu jedna przyszła bez zapowiedzi :)
| 13:37 niedziela, 10 czerwca 2018 | linkuj Jak burze będą informować o której i gdzie będą to wybaczę, inaczej niech idą do diab, do nieba :)
| 21:11 piątek, 8 czerwca 2018 | linkuj Huann - potomkini mówi: dzięki, Hau!(an) :)

Ania - Radzewice są genialne! :) Kropa przez skromność nie zaprzeczy :)
| 19:54 piątek, 8 czerwca 2018 | linkuj Jaki miły widok w Radzewicach :). A Kropa, no cóż... wymiata :)
| 19:06 piątek, 8 czerwca 2018 | linkuj Pozdrowienia dla potomkini Wodołaza!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acydz