Dziś w ciepłocie

Środa, 9 maja 2018 · dodano: 09.05.2018 | Komentarze 5

Dziś, nawet rano, gdy wyjeżdżałem, było mi już zdecydowanie za ciepło. Moje optimum, czyli przedział 15 - 20 stopni, został przekroczony, a rozpoczął się segment: zdychaj. No to zdychałem :)

Nie mogę powiedzieć, że odpuściłem sobie walkę o średnią, ale już od samego początku zostałem storpedowany przez korki, zamknięte przejazdy kolejowe, światła i oczywiście wmordewind, który najpierw był ze wschodu, gdy jechałem właśnie w tym kierunku, a pod koniec, gdy liczyłem na jego pomoc, radośnie powiewał sobie z prędkością plus minus 5 m/s z północnego zachodu. Czyli normalka :) Wynik więc przemilczę, bo wstyd.

Trasa to "muminek" w wersji klasycznej i standardowej: dom - Lasek Dębiński - Starołęka - Krzesiny - Koninko - Głuszyna - Babki - Czapury - Wiórek - Rogalinek - Mosina - Puszczykowo - Łęczyca - Wiry - Luboń - Poznań. I tyle. wyjątkowo bez przygód i zamachów na moje życie, a nawet z uroczymi podziękowaniami klaksonem od kierowcy TIR-a, którego przepuściłem zjeżdżając na bok na wąskiej szosie w Puszczykowie.

Na słuchawkach katuję solową płytę Arka Jakubika. Nie jest to może "pełny" Dr Misio, ale jest godnie. Jak zwykle przy sztuce autorstwa tego artysty - pod prąd wobec rzeczywistości.Uwielbiam.