Korkowind

Czwartek, 26 kwietnia 2018 · dodano: 26.04.2018 | Komentarze 2

Na początek nieśmiała i kulturalna prośba do Pana Wiatra, żeby w końcu, kurna, zamknął ten swój paskudny ryj. Dziękuję, wiem, że i tak nie posłucha, ale próbować trzeba :)

Tymczasem klasycznie chciał dziś zrobić ze mnie kebab, tak mentalnie, jak i fizycznie. Na falafela może bym się jeszcze zgodził... Mój brak zgody oczywiście na nic się nie zdał, więc męczarnie trwały w najlepsze na praktycznie całej "kondominiowej" trasie z Poznania przez Luboń, Plewiska, Komorniki, Rosnowo, Szreniawę, Trzebaw, Stęszew, Łódź, Dymaczewo, Mosinę, Puszczykowo i Luboń do domu. Wmordwind plus samochodowa sraczka w Mosinie i Luboniu równa się to, co widać, czyli jak na w miarę ciepły dzień wynik poniżej krytyki.

Na swoje usprawiedliwienie dodam, że już chwilę po wyruszeniu z domu stanąłem w korku, który był efektem jakiegoś innego korka, zapewne stanowiącego odnogę jeszcze jednego. I dopiero w takich momentach docenia się czasem DDR-ki, takie jak ta wzdłuż ulicy Ostatniej. Z góry można poczuć wyższość dwóch nad czterema kółkami :)

Żeby nie było, zdarzały się i fragmenty spod znaku "ladność" i "zieloność". To zdecydowanie poprawia nastrój i ładuje akumulatory, zwłaszcza, gdy ma się po powrocie perspektywę spędzenia iks godzin w zamkniętym pomieszczeniu, do tego w interakcji z rodakami. Brr :)

Aha, znów mało od rana padać, ale się powstrzymało (nadrobiło później), wbrew ostrzeżeniom wróżek, eee, pogodynek. No i fajnie.

| 21:12 czwartek, 26 kwietnia 2018 | linkuj Ja marnie promuję? Przecież to jak Żydów oskarżać o Holokaust :)
| 20:11 czwartek, 26 kwietnia 2018 | linkuj Powinni Cię ukarać za marną promocję Wielkopolski :P Cała czas się waham czy nie zaatakować ponownie Poznania z rowerem, ale odbierasz resztki nadzieli że Pan skurczywiart również was opuści na majówkowego grilla heh.
W sumie to jak zapewnisz że go przenocujesz to będę wdzięczny ... i ruszał ze Śląska się nie będę ;))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa glebo