Bociek+

Środa, 18 kwietnia 2018 · dodano: 18.04.2018 | Komentarze 9

Dzisiaj rundka zachodnia, wykonana w tej wersji po raz pierwszy. Od czasu remontu w Chomęcicach próbuję bowiem wymyślić trasę na pięć dych taką, która miałaby jakieś ręce lub nogi, a najlepiej i to, i to, a do tego nie trzeba by było kręcić się w te i we wte niczym nasza żałosna parlamentarna opozycja wobec kolejnych populizmów aktualnego reżimu.

Tak więc, po miesiącach prób wyszło takie cuś: Dębiec - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnówko - Chomęcice - Głuchowo -serwisówki - Gołuski - Palędzie - Dąbrówka - serwisówki - Plewiska - Poznań. W korkach nastałem się co niemiara, przewiało mnie na polach jak zwykle nie stąd, skąd według prognoz powinno, no życie. Więc finalnie wynik taki se.

Ale za to: cyknąłem sobie klasyczną fotę na tle tych mounteverestów WPN-u... :)

...oraz przyuważyłem pierwszego w tym roku bociana. Przyleciał niedawno, co wnioskuję po stanie asfaltu pod gniazdem. Jest jeszcze czarny, a nie biały :)

A trasa wyszła... Hm :) Wystarczyło dorysować kilka kresek i... :)

A skoro już jesteśmy koło tematu, to - żeby nie było, że zaniedbuję kropkowy fanklub, który się jakoś tak nieoczekiwanie zrodził - spojrzenie wersja 666 :)

| 20:08 czwartek, 19 kwietnia 2018 | linkuj Rozsądnie :) Nie hoduję, życie mi miłe!
Hipek
| 20:04 czwartek, 19 kwietnia 2018 | linkuj Rozumiem, że, tak jak ja, takowych potworów nie hodujesz.

Ja mam inny plan: wolę widzieć bociany, bo wroga trzeba mieć na oku, dzięki czemu nie pozwolisz się zaskoczyć.
| 19:56 czwartek, 19 kwietnia 2018 | linkuj BUS - zapewne podświadomość zadziałała :)

Hipek - no pierwszego. Może to dlatego, że nie lubię dzieci i bociany omijają mnie szerokim łukiem :)
Hipek
| 06:52 czwartek, 19 kwietnia 2018 | linkuj Ale jak to? Tłuczesz codziennie te kilometry i dopiero pierwszego bociana?
BUS
| 03:42 czwartek, 19 kwietnia 2018 | linkuj Kurwa, jebłem. Psa zmalowałeś na powiecie, hahaha ;)
| 20:50 środa, 18 kwietnia 2018 | linkuj Bitels - ave :) Żona mi przekazała, że Kropka szczekała na dźwięk kościelnych dzwonów - moja krew :)

Ania - słowo daję, że widoku trasy nie znałem wcześniej :) Kropa dziękuje (prawdopodobnie) za pochwałę :)

Huann - jak na moje to świat w ogóle powinien być psem, a nie człowiekiem, byłby lepszy :)
| 19:39 środa, 18 kwietnia 2018 | linkuj Wiedziałem, wiedziałem, że jak już się raz zacznie... to wszystko i tak zjedzie na psy! :D
| 18:39 środa, 18 kwietnia 2018 | linkuj No proszę, trasa wygląda niczym... psiutek :) Na takiego słodziaka można patrzeć i patrzeć.
| 15:21 środa, 18 kwietnia 2018 | linkuj Trasa na mapce fajna. Ave Satan Kropka :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa potka