Gluteczek

Poniedziałek, 5 marca 2018 · dodano: 05.03.2018 | Komentarze 8

Udało mi się przed wyjazdem, a co za tym idzie przed kilkudniową przerwą od kręcenia, wykonać jeszcze gluta. Misja to była niełatwa, bo żeby zdążyć musiałem wstać po szóstej (i to rano!), a już gdzieś za dziesięć siódma siedziałem na siodełku. Dla kogo jak kogo, ale dla mnie to jak zmiana strefy czasowej, a co za tym idzie wynik był podobny do wyczynów większości polskich sportowców w Pjongchangu :)

Grunt, że się udało. Zrobiłem sobie rundkę ponownie na południowy wschód, z Dębca przez Hetmańską, Starołękę, Krzesiny, Jaryszki, Koninko, Głuszynę, znów Starołękę i przez Lasek Dębińsi do domu. O jakości jazdy niech zaświadczy fakt, że jakaś 1/3 trasy to upojna Starołęcka w obydwie strony, a reszta to walka z wiaterkiem, który to gnojek niby się w mieście krył, a na polach pokazał swój zwyczajowy ryj. No i o tej porze jeszcze mroziło solidnie. Po drodze mijałem miliardy pezetów, którzy korkowali nie tylko Poznań, ale i swoje wsie - w Koninku na przykład widniał na oko kilometrowy sznureczek.

Niniejszym, niewyspany i z lekkim opóźnieniem, oznajmiam, że pyknęło mi trzy tysiące w tym roku z małą górką. Do poczytania za parę dni!

| 18:32 piątek, 9 marca 2018 | linkuj Lub mają tak od oSSesków :)
| 22:37 czwartek, 8 marca 2018 | linkuj Może przerzucili się na zamawiane u Pana KUL-sona swastfoody.
| 18:44 czwartek, 8 marca 2018 | linkuj No fakt. A przy okazji - afera z Wodzisławia pod kryptonimem "Wafel SS" ostatnio jakby przycichła...
| 22:06 środa, 7 marca 2018 | linkuj To jak zgryzanie torcika wedlowskiego przez folijkę. Żaden wunderwafel!
| 21:01 środa, 7 marca 2018 | linkuj Huann - no ale przynajmniej podpatrzysz, jak "to" robią na dwóch kółkach w państwach cywilizowanych :)

Lapec - hehe, starałem się dziś nie urwać, co było o tyle łatwiejsze, że prawie jej nie widziałem :)

Bitels - byle nie za długo! :)
| 18:08 poniedziałek, 5 marca 2018 | linkuj Odpocząć od roweru czasem warto.
| 15:19 poniedziałek, 5 marca 2018 | linkuj Start jak moje DPD bez "P" :P
No cóż ino teraz nie pedałuj, wróć nie kręć przez sen, a po przerwie padałó wróć kierownicy nie urwij ;)
| 11:18 poniedziałek, 5 marca 2018 | linkuj Ja na bezrowerowym służbowym wyjeździe od jutra 6 dni. Ciężkie czasy :(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ktakj