MusMisja

Piątek, 8 grudnia 2017 · dodano: 08.12.2017 | Komentarze 2

Mój dzisiejszy wypad miał widocznie wbudowaną misję podprogową, która wyszła na jaw w ostatniej chwili, a skoro tak, to i ja napiszę o niej pod sam koniec. W każdym razie zostało odfajkowane kolejne pięć dych, w wietrze i chłodzie (ale umiarkowanym), po polach, polach i jeszcze raz polach - oj, jak chętnie zafundowałbym budowę kilku lasów w okolicy... A przynajmniej miał kasę, żeby mieć taką możliwość :)

Trasa: Poznań - Plewiska - Dąbrówka - Palędzie - Konarzewo - Trzcielin - Dopiewo - Palędzie - Gołuski - Komorniki - Plewiska - Poznań. I w sumie tyle, jestem za tym, żeby ów wypad odnotować i zapomnieć ;)

A teraz o misji. Trafiła mi się kolejna pana, tym razem w tylnym kole i na szczęście kilkaset metrów od domu (widocznie ktoś na górze - lub na dole - czuwał). Drepcząc sobie w jego kierunku przypomniałem sobie, że nie mam już zapasu dętek, z poza tym muszę nabyć kilka pierdółek rowerowych, więc z okazji wolnego dnia postanowiłem nawiedzić swa obecnością Decathlon. Wizytę odwlekałem, w końcu jest okazja, a w sumie nie mam wyjścia - pytanie czy to przypadek? Nie sądzę :) A ja, mimo że shoppingu nienawidzę, zaraz wychodzę wypełnić ów mus.