Patentowo

Czwartek, 6 lipca 2017 · dodano: 06.07.2017 | Komentarze 5

No proszę. Wystarczyło pogrozić Krychą i pogoda w te pędy się naprawiła. Czemu nie wpadłem na to wcześniej? To takie proste - wypuścić potwora i wszystko nagle normalnieje :) Choć teraz trochę żałuję, że nie dołączyłem jeszcze do zestawu ex-posła/nki Grodzkiej, może wtedy wiatr zamilkłby na amen, a i ryzyko upałów zostałoby zniszczone w zarodku :)

Ale nie narzekajmy. Było spoko - wiało jeszcze solidnie, ale przy ostatnich wybrykach tej mendy czułem się jak w raju, zrobiło się ciut cieplej, ale nie za gorąco, opadów też nie odnotowałem. No i gdyby nie spory kawałek jazdy przez miasto, potem pokonywanie zasieków w Plewiskach, kilku korków w okolicach rond, a także oczekiwanie na zamkniętych przejazdach kolejowych - byłaby całkiem sympatyczna średnia. A tak to jest taka sobie, jednak już nie aż tak żałosna jak ostatnimi czasy.

Trasa: Poznań - Plewiska - Zakrzewo - Więckowice - Dopiewo - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań. Wraz z pogodą znów z podziemi wyjechali troglodyci drogowi.

| 15:58 czwartek, 6 lipca 2017 | linkuj Za późno :) podobno jutro ma padać :/
| 15:54 czwartek, 6 lipca 2017 | linkuj No tak... wróć! Nie było tego komentarza :))
| 15:51 czwartek, 6 lipca 2017 | linkuj Huann - właśnie tego się obawiałem i dlatego dawkuję owo zagrożenie. Wymieniony wyżej duet i tak by narobił spustoszenia nie tylko w środowisku, ale i wśród ludzi wrażliwych na podstawy estetyki :)

Ania - powiedziałbym, że ostatnio nawet wynik wyjątkowy, bo nie pamiętam od kilku tygodni wstecz ani jednego sympatycznego dzionka :)
| 15:40 czwartek, 6 lipca 2017 | linkuj Tak, to prawda. Pogoda wreszcie dopisała. Jak na 7 dni w tygodniu, to i tak dobry wynik :)
| 14:54 czwartek, 6 lipca 2017 | linkuj Jakbyś wypuścił więcej Niesioła (nie tylko w komciach, ale też i w opisie), wyginęłyby wszystkie meszki, muszki, Mucha, kleszcze i zapewne coś jeszcze!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oduma