Zwłoki bez zwłoki

Sobota, 15 kwietnia 2017 · dodano: 15.04.2017 | Komentarze 8

Zwłokami byłem ja w momencie, gdy w wolny dzień zwlokłem się z łóżka o siódmej rano, żeby pokręcić przed rodzinnym nalotem prosto z gór. Wykonałem to bez zwłoki, mimo chłodu i głodu, choć zaliczając przed wyjazdem obowiązkową kawę. Teraz za karę zdycham. Jednak jak na zwłoki to całkiem niezły symptom :)

Wykręciłem "kondomika" od Dębca przez Luboń, Puszczykowo, Mosinę, Dymaczewo, Stęszew, Szreniawę i do domu. Wiatr minimalnie osłabł, choć do sympatycznego zefirku sporo mu brakowało. Ale najważniejsze, że wtedy jeszcze nie padało, dzięki czemu udało się wyjechać jedyny słuszny dystans. A przejechanie przez Komorniki bez konieczności czekania w korkach było dla mnie taką nowością, że ledwo się odnalazłem :)

Jutro czeka mnie wczesne śniadanie u Teściowej. Hurra. Następnie zaś jakieś rodzinna objazdówka, więc się nie widzę na rowerze. Za to jeszcze dziś podczas spaceru po Lasku Dębińskim (już w deszczu) "upolowaliśmy" czaplę. I niech ktoś mi powie, że Dębiec nie jest fajnym miejscem do zamieszkania - Dębinka znajduje się kilometr od mojego domu, a otwiera przed człowiekiem inny, przepiękny świat natury, jako kontrast do konsumpcyjnej rzeczywistości kreowanej przez największego szkodnika ziemi, czyli człowieka.

| 19:50 poniedziałek, 24 kwietnia 2017 | linkuj A dziękuję :) uwielbiam ten inny świat w granicach Poznania, 4 km od ścisłego centrum, kilometr od mojego mieszkania :)
Katana1978
| 17:32 poniedziałek, 24 kwietnia 2017 | linkuj ale fajne foty !!!
| 19:29 niedziela, 16 kwietnia 2017 | linkuj Mors - nie, bo leśnicy też czasem muszą mordować zwierzynę. Podziękuję :) choć wizja zamieszkania bez tego obowiązku - nęcąca. Zdjęcie fajne, nie zdjęcia, bo to to drugie robiłem ja, z komórki :)

Ania - dziękuję w jego imieniu :)
| 13:49 niedziela, 16 kwietnia 2017 | linkuj WoW! Ojciec ma oko :) Piękne zdjęcie.
| 23:20 sobota, 15 kwietnia 2017 | linkuj Powinieneś zostać leśnikiem i zamieszkać w leśniczówce. ;>

PS. zdziwiłem się, jakie fajne zdjęcia, no ale już się wyjaśniło. ;))
| 21:37 sobota, 15 kwietnia 2017 | linkuj "polowanie z nagonką" ... ;)
Wesołych Świąt !
| 19:18 sobota, 15 kwietnia 2017 | linkuj To akurat wykonanie mojego Ojca, który na "stare" lata odkrył pasję i lata po lasach z aparatem, "polując" na ptaki. Tu ma namiastkę raju, bo w Sudetach z ptactwem jest skromniej :) ja tylko pomagałem podejść obiekt :)
| 19:11 sobota, 15 kwietnia 2017 | linkuj Święte słowa w ostatnim zdaniu - brawo. Jeśli o zdjęcie chodzi - to tym razem ja chylę czoła za Twój kadr!!!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iedza