Kopiejka

Piątek, 14 kwietnia 2017 · dodano: 14.04.2017 | Komentarze 8

Czym się różniła wczorajsza jazda od dzisiejszej? To proste. Datą :) A tak poza tym to wiało tak samo, a nawet mocniej, chmury leciały po niebie z prędkością zjaranego kamikaze, a kałuże rywalizowały o kawałek mojej opony z dziurami w drogach. Nawet połowiczny cel trasy był ten sam - Dopiewo, tyle że dojechałem doń od strony Lubonia, Wirów, Szreniawy, Konarzewa i Trzcielina, Wróciłem natomiast praktycznie wczorajszym śladem, poszerzając go pomiędzy Palędziem a Plewiskami serwisówką przy S-11, na której prawie mnie zmiotło z wiaduktu. Wiosna :) Za dzisiejszą średnią w związku z powyższym zakład nie odpowiada :)

Na święta pogoda się zapowiada taka, jaka się zapowiada. Czyli jajcarska. Ale w najgorszym tego słowa znaczeniu - ma być zimno, wietrznie i mokro. Choć biorąc pod uwagę, iż grafik mam napięty jak pasek Ryśka Kalisza to nie mam co płakać nad jeszcze nierozlanym mlekiem - bo i tak nie wiem czy zdążyłbym coś pokręcić. Się zobaczy.

Na koniec obrazek z codzienności. To się nigdy nie skończy, nie mam złudzeń. A obywatela było też ciężko wyprzedzić z powodów okołobłędnikowych :)

| 18:28 sobota, 15 kwietnia 2017 | linkuj Mors - no w sumie... choć temu panu było bliżej do bycia ciałem astralnym :)

Ania - no właśnie :) myślę, że krzaczki byłyby odpowiednie :)
| 11:54 sobota, 15 kwietnia 2017 | linkuj Ja za karę obywatelowi chciałam przeznaczyć ten kawałek :) Chociaż nie... i tak by przeszkadzał!
| 20:58 piątek, 14 kwietnia 2017 | linkuj Wzywaj pogotowie i niech wywożą ich "do czubków" - skoro myślą, że są rowerami. :D
| 19:48 piątek, 14 kwietnia 2017 | linkuj Hmm.... że nie trzeba wzywać karetki :)
| 19:20 piątek, 14 kwietnia 2017 | linkuj Ciekawe co mam rozumieć pod pojęciem "pokojowo" :-)
| 19:07 piątek, 14 kwietnia 2017 | linkuj Ania - raczej na lewą, chodnik jest po prawej, za pasem zieleni :)

Grigor - co prawda to prawda, ale są pewne sposoby, żeby przynajmniej zapamiętali fakt, że coś jest nie tak :) od razu mówię - używam ich tylko w przypadku tych najbardziej bezczelnych bezmózgów. Ten obywatel potraktowany został pokojowo ;)
| 18:38 piątek, 14 kwietnia 2017 | linkuj Niestety wciąż w tym kraju, wielu nie nauczysz Trollking niczego nowego. Świadomość socjalistyczna jeszcze głęboko tkwi w świadomości wielu starszych ludzi - "wszystko dla wszystkich" Czyli w tym przypadku droga rowerowa dla pieszych :-S
| 17:19 piątek, 14 kwietnia 2017 | linkuj Hehehe... Obywatela zapewne ten wiatr przeniósł na prawą stronę... :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa darzy