Bossssko...

Niedziela, 9 kwietnia 2017 · dodano: 09.04.2017 | Komentarze 14

...się dziś jechało. A może bardziej diabelssssko, bo mi do tego bliżej :) Wiatr na jeden dzień odpuścił, łaskawca jeden, więc można było po prostu kręcić przed siebie w optymalnej temperaturze (lekko powyżej dychy). A że niedziela to niedziela, więc i ruch wydawał się początkowo nieduży - wystarczyło naciskać pedały i niczym się nie martwić.

Wykręciłem "kodnomika" w wersji przez Luboń, Puszczykowo, Mosinę, Łódź, Stęszew, Komorniki i do domu. Czyli jeden z najbardziej lubianych przeze mnie klasyków. Zaraz za Mosiną "dorwałem" sympatycznego rowerzystę w wieku "około sześćdziesiątki", który całkiem sprawnie kręcił na crossie i zaproponowałem podwózkę, na co ten ochoczo przystał. Dzielnie towarzyszył mi aż do Dymaczewa, a skręcając w kierunku Bolesławca i dziękując powiedział, że już za stary jest na takie jazdy, na co przywołałem przykład naszego "Jurka Killera" :) Podziw był widoczny :)

Wynik finalny byłby ciut lepszy, gdyby nie jakieś koszmarne korki w Szreniawie i Komornikach, większe nawet niż w tygodniu. W głowę zachodziłem o co chodzi, ale dopiero w domu wyczytałem, że jakiś wielkanocny jarmark się tam dziś odbywał. Ma się to szczęście ;/ Postałem sobie więc trochę między puszkami, musiałem też ratować się momentem jazdy chodnikiem.

Widoczne też były samochody silne oszalikowane na niebiesko-biało. Wieś podążała już na mecz z Legią, znaczy się. W sumie też miałem być dziś na stadionie, ale nawet kumpel-nie-niedzielny kibic nie był w stanie kupić miejscówek o dziewiątej rano w "dniu zero". Bowiem dla Poznania nie ma jak się okazuje ważniejszego wydarzenia w życiu, nawet jak się nie jest fanem piłki skopanej, od meczu Lech - Legia. Muszę więc obejść się smakiem, ale i tak będę kibicował pewnemu zespołowi, którego nazwa zaczyna się na "L" :P

| 20:36 wtorek, 18 kwietnia 2017 | linkuj Trzeba będzie kupić takowy przy okazji wizyty w stolicy, dawno nie byłem :) szalik Lecha kiedyś dostałem w prezencie, wezmę do Warszawy w celu niwelowania tam czerwonego :)
| 20:20 wtorek, 18 kwietnia 2017 | linkuj Było wzuć szalik Legii, to średnia by Ci nie spadała nawet na czerwonym świetle. :D:D
| 21:00 wtorek, 11 kwietnia 2017 | linkuj Jurek, a kto/co zacz? :)
| 18:03 wtorek, 11 kwietnia 2017 | linkuj I legionu Kaźmierz ... :)
| 17:53 wtorek, 11 kwietnia 2017 | linkuj Fajnie. Poznam nowych ludzi z Napachania i Srocka! Jupii! :)
| 07:13 wtorek, 11 kwietnia 2017 | linkuj Ubierzemy Ciebie w następnym sezonie ładnie w odpowiednie barwy, zafundujemy bilet do Kotła i popatrzymy z bliska co Tobie zafundują wspomniani "wieśniacy" :) Będzie się działo ;-)
| 20:29 poniedziałek, 10 kwietnia 2017 | linkuj Nie wiem o co Wam chodzi :) przecież nie sprecyzowałem któremu zespołowi na "L" kibicowałem :)
| 11:08 poniedziałek, 10 kwietnia 2017 | linkuj To już nie jest igranie, to jawny brak dbałości o własne zdrowie :)
| 20:46 niedziela, 9 kwietnia 2017 | linkuj Remik - aaa, to ok :) A mecz - fiu fiu....

Jurek - coraz bardziej! A na pewno sławiony za wyczyny! :)

Ania - oj takkkkk :)
| 20:04 niedziela, 9 kwietnia 2017 | linkuj No racja... bosssko się kręciło.
| 18:15 niedziela, 9 kwietnia 2017 | linkuj Jestem sławny ? :)
rmk
| 14:17 niedziela, 9 kwietnia 2017 | linkuj A tak, po prostu.
| 14:08 niedziela, 9 kwietnia 2017 | linkuj A niby czemu? :P
rmk
| 13:58 niedziela, 9 kwietnia 2017 | linkuj Igrasz Panie z ogniem, oj igrasz.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieprz