2w1

Piątek, 10 marca 2017 · dodano: 10.03.2017 | Komentarze 10

Wiatr raczył zmienić kierunek na północno-zachodni, co oznaczało dla mnie kursik przez cały Poznań. Nawet mnie to specjalnie nie zmartwiło, bo już dawno nie bawiłem się w klimaty sado-maso, więc dziarsko ruszyłem lekko po dziewiątej rano na wojnę. W sumie aż tak źle nie było, bo stojąc na czerwonym mogłem sobie popisać smsy, pozmieniać muzykę w odtwarzaczu, a także na przykład poprawić rowerowe odzienie. Bo samej jazdy przez pierwsze 10 kilometrów było niewiele.

Jakoś dotarłem na Golęcin, gdzie w końcu zacząłem się poruszać do przodu, przez Strzeszyn, Kiekrz oraz Starzyny docierając do Rokietnicy, z której skręciłem na Napachanie i wróciłem do Poznania ulicą Podjazdową, a następnie Słupską i przez DK92 oraz Górczyn wróciłem do domu. Podobnie jak wczoraj większość kierowców zachowywała się nawet w miarę, ale musiał trafić się jeden troglo - gdy jechałem wyjątkowo przyzwoitą i szeroką DDR-ką przy Bułgarskiej (dodam, że w ogóle nie zasłoniętą przez cokolwiek, co ograniczałoby widoczność), oczywiście musiał (no bo musiał) skręcić z drogi tak, jakbym nie istniał. To, że nie skasowałem siebie oraz roweru zawdzięczam tylko i wyłącznie swojemu nawykowi zwalniania, gdy tylko kątem oka widzę cztery kółka zamierzające wykonać jakikolwiek manewr tego typu. Kretyn wjechał sobie jak niby nic na teren parkingu przy stadionie Lecha, a ja już po fakcie chciałbym przeprosić obecnych tam przypadkowych pieszych za zasłyszaną z moich ust porcję łaciny.

Zbliża się rocznica smoleńska. Dziś w Napachaniu przyuważyłem przydatny w tym temacie gadżecik z kolekcji "2w1", czyli krzyż z brzozy. Genialna sprawa, tylko opatentować. Jeśli pójdziemy dalej zgodnie z aktualnym politycznym trendem to można doszukać się tu również lekkiej inspiracji ministrem Szyszko, a ja osobiście proponowałbym zawiesić na krzyżu symboliczną figurkę Beaty Szydło, jako wymowną twarz bohaterstwa i męczeństwa w walce o przywracanie Polsce podmiotowości podczas wyborów na szefa Rady Europejskiej. Wersja "full", najdroższa i do dostania tylko w siedzibie Radia Maryja, zawierałaby jeszcze dwa krzyżyki po bokach upamiętniające grzeszników w postaciach Angeli Merkel oraz Donalda Tuska. Jak na moje sprzedawałoby się to jak ciepłe bułeczki, by nie napisać - zimny Lech :)

| 19:00 poniedziałek, 13 marca 2017 | linkuj Gnoje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| 18:52 poniedziałek, 13 marca 2017 | linkuj Przykro mi, ale byli już tacy geniusze przed Tobą. Tylko że mieli ciut mniej materiału do obróbki :)

| 07:50 poniedziałek, 13 marca 2017 | linkuj Jest pomysł na zrobienie fortuny. Zrobię brzozowe mini krzyże breloczki do kluczy z gałązek, poustawiam wolontariuszy pod kościołami aby to sprzedawali i za miesiąc Solorz będzie pożyczał ode mnie pieniądze :-)

Tak wiem, jestem geniuszem :)
| 20:37 niedziela, 12 marca 2017 | linkuj Dziękuję :) Pomysłodawcą jednak się nie czuję - bez inspiracji "z góry" w życiu bym nie wpadł na to, co jest nam serwowane :)
| 20:53 sobota, 11 marca 2017 | linkuj Pomysł na przyozdobienie niniejszego gadżetu trafiony w dychę!
| 19:29 sobota, 11 marca 2017 | linkuj Mors - ale kto? Ja na pewno nie, wypraszam sobie :)

Remik - ten akurat krzyż poszedł jeszcze pewnie po kosztach i raczej z własnej inicjatywy ludzi. Niech mają. Gorzej z innymi "duperelami" bardziej formalnymi i drogimi, rozsianymi co osiedle. Jedno takie masakruje mi uszy co niedzielę :)
rmk
| 12:09 sobota, 11 marca 2017 | linkuj Na krzyże i inne duperele w Naszym kraju nigdy pieniędzy nie zabraknie. I tego nie potrafię zrozumieć najbardziej.
| 23:34 piątek, 10 marca 2017 | linkuj Nabluzgał, nabluzgał, ale znicza postawił. :)
| 21:49 piątek, 10 marca 2017 | linkuj Załóżmy, że wspomniane panie są z policjantami w krzakach. Jest pigułka :)

A nie, już zakazana :)
| 20:55 piątek, 10 marca 2017 | linkuj Obok brzozowego krzyża brakuje tylko radiowozu zaczajonego w krzakach i dziwek przy drodze - mielibyśmy Polskę w pigułce.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kalne