G(luty)

Niedziela, 5 lutego 2017 · dodano: 05.02.2017 | Komentarze 5

Czyli pierwszy glut tegorocznego lutego. Znów miało go w ogóle nie być, ale się pojawił niczym półDudek zza krzaka przy ostatnich wynikach pewnych wyborów. Wszystko dzięki temu, że pomimo prognoz rano nie padało, więc przed pracą udało mi się wyskoczyć na te marne trzy dyszki. I z wyspania się nici :)

Wiało dość silnie ze wschodu, ale dzisiaj postanowiłem powalczyć z wewnętrznym imperatywem i wbrew zasadom pokręcić na zachód, czyli przez Luboń i Wiry do Szreniawy, w Rosnowie nawrót na Komorniki oraz Plewiska i do domu. Usyfić się godnie usyfiłem, zmarznąć zmarzłem, rowerowe sumienie uspokoiłem. No i glut. A nie, no i git ;)

| 19:40 poniedziałek, 6 lutego 2017 | linkuj Może być. Ładne :)
| 23:03 niedziela, 5 lutego 2017 | linkuj E, to chyba inaczej powinno iść: "idzie luty, szykuj gluty" ;D
| 21:03 niedziela, 5 lutego 2017 | linkuj Ania - najlepszy (g)lutowy miesiąc :)

Grigor - od kiedy zamieszkałem w Poznaniu to mam wrażenie, że jest inne: "idzie luty, a Legia, Legia k...". Zresztą wystarczy w WLKP nawet inny początek, ale końcówka zawsze się pojawi :)
| 20:56 niedziela, 5 lutego 2017 | linkuj Na marznięcie jest dobre powiedzenie: "Idzie luty - obuj buty"
| 20:44 niedziela, 5 lutego 2017 | linkuj Gluty w lutym to jest coś :))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa byloi