Glut nieglebny

Piątek, 20 stycznia 2017 · dodano: 20.01.2017 | Komentarze 9

Otwierałem dziś oczy z pewną taką nieśmiałością. Bowiem świadom prognoz oraz sytuacji za oknem, którą można było od nocy nazwać bez ściemy oraz przesadnej pogodowej skromności jako "szklanka zdecydowanie ponad połowę pełna", po pierwsze wiedziałem, że na pełny kurs nie ma opcji, a po drugie że nawet jeśli wybiorę się na gluta to będzie on wyjątkowo śliski :)

Po wypiciu porannej kawy postanowiłem zrobić rozeznanie terenu przy okazji wyniesienia śmieci, które uświadomiło mi, że... szosa na dziś odpada :) Miałem też wątpliwości co do możliwości crossa w temacie przyczepności, ale zdecydowałem się wykonać te trzy dyszki przed pracą. Nie kombinowałem z trasą, tylko ruszyłem na jeden z ostatnio wynalezionych klasyków, czyli przez Luboń, Wiry, Komorniki i Szreniawę do Rosnowa, gdzie skręciłem znów na Komorniki, Plewiska i do domu. O dziwo nie było tragedii, bo przy zachowaniu rozsądku w temacie przyspieszania oraz wchodzenia w zakręty dało się nie wywrócić. Człowiek w pewnych okolicznościach przyrody uznaje takie rzeczy za wieki sukces :)

| 18:44 poniedziałek, 23 stycznia 2017 | linkuj To żaden interes :)
| 23:32 sobota, 21 stycznia 2017 | linkuj Oj, Rysiu, Rysiu, w ramach tych 300 wliczone były dojazdy do pracy ;pp
| 23:21 sobota, 21 stycznia 2017 | linkuj Myślę, że w ogóle :) przecież pracownicy zamiast przychodzić do roboty powinni kręcić 300 km :)

W sumie... jeśli Twoje miśki w rządzie przegłosują taki przepis mają mój głos w kolejnych wyborach. Lobbuj, lobbuj. Byle tylko nie zakazali wymiany gum w oponach :)
| 22:57 sobota, 21 stycznia 2017 | linkuj A co go to obchodzi? :>
| 22:50 sobota, 21 stycznia 2017 | linkuj Tak. Myślę, że mój pracodawca byłby zachwycony taką propozycją :)
| 22:43 sobota, 21 stycznia 2017 | linkuj 70 km pieszo to ok. 12 godz., a w 12 godz. mógłbyś przecież przejechać dodatkowe ~300 km!
| 18:27 sobota, 21 stycznia 2017 | linkuj Mors - no i... i tak jestem chyba przed Tobą w generalce :) ale pewnie dziś możesz dopisać sobie ósmy "bodajż" :) Z ciekawostek - w tym roku przeszedłem też, głównie drepcząc do pracy, około 70 kilometrów (rejestrowanych przez aplikację). Wychodzi jeszcze o 3,333333333.... kilometra dodatkowej aktywności dziennie :)

Dariusz - jak będziesz miał w zwyczaju codziennie wyrzucać karbonowe szosy na śmieci to obiecuję, że wynosił będę regularnie ;)
| 00:45 sobota, 21 stycznia 2017 | linkuj Następnym razem zrób proszę głębsze rozeznanie terenu i wynieś też moje śmieci. Nalegam ;-)
| 00:05 sobota, 21 stycznia 2017 | linkuj Bodajże siódmy raz w tym roku przejechałem więcej od Cb, świat się kończy. ;))
A miałem pod wieczór ok. +1 i cierpiałem z przegrzania. ;]

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ijree