Nuuuda

Piątek, 4 listopada 2016 · dodano: 04.11.2016 | Komentarze 5

Uff... chwilowo pogoda wyluzowała. Co prawda w nocy podobno był przymrozek, ale nad ranem zrobiło się już "komfortowo" - na starcie plus trzy, na mecie upalne plus pięć. Za to wiatrzysko zwolniło lekko, jednak kosztem tego, że wiało tym razem... klasycznie. Czyli tak, że w najlepszym momencie miałem go z boku, a przez większość czasu prosto w pysk. No nie może być normalnie, nie może ;)

Wykonałem "kondomik+" - standardową trasę z Dębca przez Komorniki i Stęszew, poszerzoną o objazd przez Zamysłowo i Będlewo, a następnie Mosinę, Puszczykowo i Luboń. Z rzeczy najzupełniej codziennych - stałem łącznie na trzech przejazdach kolejowych, z czego dwa zamknęły mi się centralnie przed pyskiem. Zakwitłem w korku w Komornikach. Puszkotroglodyci znów chcieli mnie kilka razy zabić. Nuuuuda :)

| 20:33 sobota, 5 listopada 2016 | linkuj Dariusz - nęcące. 350 kilosów codziennie pod wiatr, żeby go uniknąć w hali. Tak, to ma sens :)

Mors - to bardziej powtarzalność coroczna niż ekscytacja jak na moje :)
| 22:56 piątek, 4 listopada 2016 | linkuj Jaka nuda, każdy dzień jest coraz krótszy i krótszy, to takie ekscytujące! :)
| 21:42 piątek, 4 listopada 2016 | linkuj Spokojnie możesz dojeżdżać rowerem. Pod wiatr hehe.
| 21:06 piątek, 4 listopada 2016 | linkuj Dzięki za radę. Poproszę o namiar na najbliższy takowy czynny tor w Poz... eee.. w Wielkopols... eee... w Polsce? :) choć w PL chyba by się nawet znalazł, w Pruszkowie bodajże. Rzut beretem z Dębca :)
| 20:23 piątek, 4 listopada 2016 | linkuj Polecam kolarstwo torowe, tam nie wieje. Nawet jak ktoś drzwi otworzy ;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zezca