W upale :)

Piątek, 7 października 2016 · dodano: 07.10.2016 | Komentarze 6

Po kolejnym dniu przerwy z powodu deszczu (pro forma - jedynie chomik, 32,5 km, średnia lekko ponad 32) dziś powrót do żywych. Jako że globalne ocieplenie wciąż w akcji to na starcie przywitała mnie temperatura o wartości pięciu stopni na plusie. W takich warunkach cieplutkie łóżko ma niewiarygodną siłę przyciągania, więc gratis miałem trening motywacyjny. Jakoś się udało, choć na pewno pozostały gdzieś głęboko ukryte urazy na psychice, przez które kiedyś w afekcie zjem kiszoną kapustę polaną gorącą czekoladą albo zagłosuję na Jarosława Katyńskiego. Lub dokonam jeszcze jakiejś innej zbrodni :) Fakt faktem, że ocieplało się w oszałamiającym tempie - gdy wróciłem do domu było już ponad osiem stopni. Istne szaleństwo.

Uwaga - wiatr mi dziś nie przeszkadzał... za bardzo! W sumie byłaby szansa na jakiś dobry wynik, ale niestety - najpierw ponad dziesięć kilosów jazdy po mieście (Dębiec - Rataje - Malta - Antoninek), a na końcu zakorkowana Starołęcka zamordowały brutalnie to, co wywalczyłem na "polskiej" trasie przez Swarzędz, Paczkowo, Siekierki, Gowarzewo, Tulce i Krzesiny. Życie. Ważne, że coś tam wykręciłem, bp jutro wyjeżdżam na trzy dni daleko w Polskę i czeka mnie odpoczynek od roweru. Chlip :)

| 18:59 wtorek, 11 października 2016 | linkuj Sądzę, że gdybym był takowym to bym się cieszył. Do pracy bym nie musiał łazić, może tylko roweru by brakowało :)
| 22:52 poniedziałek, 10 października 2016 | linkuj Ucieszyłem się prawie tak jak nienarodzone dziecko z projektu ustawy liberalizującej prawo do aborcji. ;p ;)
| 20:56 poniedziałek, 10 października 2016 | linkuj Morsie, wróciłem, co prawda chyba na krótko, bo jutro ma padać, ale... na pewno się ucieszyłeś? :P
| 22:29 sobota, 8 października 2016 | linkuj no to sobie odpoczniemy ;))
| 20:31 piątek, 7 października 2016 | linkuj Takie chlipy powinny być zakazane!
Baha | 10:40 piątek, 7 października 2016 | linkuj Chlip i u mnie ):

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kojni