Codzienny shit-kom

Poniedziałek, 11 lipca 2016 · dodano: 11.07.2016 | Komentarze 10

Są takie dni, gdy człowiek od samego rana wie, że najlepiej zaopatrzyć się w kałacha trzymanego w jednej, a uspokajającą meliskę w drugiej ręce. Taki dzionek trafił mi się dziś.

Najpierw – po niełatwej próbie mobilizacji na rower przed pracą i wyruszeniu o 8:30 – i po minięciu Lubonia i Wirów, na wysokości Komornik poczułem dziwną blokadę w prawym pedale, która po chwili zamieniła się w chrobotanie. Poszły łożyska. Były (pedały, nie łożyska) dość tanie, ale niedawno montowane, więc tym większe było moje zdziwienie. Dało się na szczęście jechać, choć rozpatrywałem opcję powrotu. Jutro podjadę z rana zareklamować i wymienię na nowe. Jeśli mi po drodze kompletnie nie odpadną. Na razie jednak stukając i pukając dokręciłem całość trasy, przez Konarzewo, Trzcielin, Dopiewo i Plewiska.

Do tego był upał, a Portugalia dzień wcześniej wygrała ME, choć widok ryczącej Krystyny R. był bezcenny.

Gdy już wylądowałem w robocie to tępota, prymitywizm oraz bezczelność ludzka spowodowała, że chyba jestem już na granicy przekroczenia Rubikonu swojej tolerancji i wytrzymałości, tym bardziej że niesprawiedliwość może przełożyć się na moje finanse. Po tylu latach codziennej walki z żywym człowiekiem i brakiem możliwości przywalenia legalnie komuś w w pracy w pysk, mam już dość, a najchętniej zatrudniłbym się w archiwum jakiegoś IPN-u, bez otaczających mnie rodaków, wyszukując mściwie haków na ludzkość i wprowadzając destrukcję mentalną. Ot, takie mam marzenie od dziś :)

Musiałem odreagować na shoppingu. Oto jego efekt. Różowa lampka była za bardzo PRO, czas ją zastąpić :)

| 11:28 wtorek, 12 lipca 2016 | linkuj Nie, nie. To podlega pod obronę konieczną. Mojej psychiki. A taką - i tylko taką - jak najbardziej toleruję :)
| 22:31 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj Pacyfista chce lać po mordach? :O Korwin byłby z Cb dumny! :)
| 21:38 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj Tak to chyba miało wyglądać :)

Zadanie musi spełniać, czyli w razie jakiejś nadgorliwości policji oświetlenie posiadam. Nawet z kosmosu :)
| 21:15 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj Wygląda jak czapka ufo :) Grunt, żeby spełniala zadanie. Niech światłość będzie z Tobą :)
| 20:34 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj Chyba chomika po nazistowskich eksperymentach :)

Tak, finansowo nie było łatwo, Ale udało się rozłożyć to na 22 wysoko oprocentowane raty plus wkład własny. Była też próba zakupu również tylnego światełka, ale miałem zbyt niską wiarygodność płatniczą :)
| 20:21 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj Dla mnie to maska p-gaz dla chomika ;-). Popłynąłeś finansowo hehe.
| 20:09 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj No proszę, za 11 PLN mam kominiarko-lampkę :)
rmk
| 19:55 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj Wygląda jak kominiarka :D
| 19:19 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj I nawet fajnie świeci. Są też inne kolorki dostępne :)
| 18:22 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj Ładne cacko ... jak mawiał niejaki Albert ! :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iaiwr