Klik :)

Piątek, 6 maja 2016 · dodano: 06.05.2016 | Komentarze 5

Pięknie się zrobiło i zacnie. Słonecznie, optymistycznie i w ogóle same ochy i achy. Tak mi się przynajmniej wydawało, póki nie wylądowałem w pierwszym z zaplanowanych dla mnie dziś przez opatrzność korku. Czyli kilometr od domu, na Dolnej Wildzie, gdzie z braku innych pomysłów na utrudnienia mi życia postanowiono zabrać się za remont mostu kolejowego. Następnie stałem sobie przy AWF-ie, przy Malcie, w Antoninku, w Swarzędzu, aż DK92 dotarłem do Paczkowa, gdzie zakręciłem na Siekierki i Tulce, odżywając w końcu, ciesząc pyszczek przejezdnymi już drogami.

Podczas powrotu przez Krzesiny i Starołęcką (koreczek, a jak) spotkałem przed Jaryszkami rowerzystów robiących sobie zdjęcia w... Rzepaku. Byli tak zaaferowani nurkowaniem w żółtaczce, że nawet mnie nie zauważyli. Proszę, jak niewiele ludziom potrzeba do szczęścia :)

I jeszcze temat zupełnie nierowerowy, za to również komunikacyjny. Mianowicie dziś gdy jechałem tramwajem do pracy trafiłem po raz kolejny na - jak się okazało - mistrzynię parkowania, która tak skutecznie zablokowała komunikację miejską, że do roboty szedłem na piechotę. A że jestem ostatnio cięty na takie sytuacje to......... KLIK :)