Glut antyczny

Wtorek, 8 marca 2016 · dodano: 08.03.2016 | Komentarze 2

Historia mojego dzisiejszego krótkiego wyjazdu jest klasyczna bardziej od najbardziej archiwalnych antycznych tragedii. W nocy i nad ranem rządził deszcz, który skutecznie przyszpilił mnie do łóżka zamiast do siodełka. Nie żebym jakoś specjalnie oponował :) Potem jednak przestało padać, a mi między dziewiątą a dwunastą, o której to godzinie miałem pojawić się w pracy, pozostało niewiele czasu. No ale dobry glut nie jest zły, więc zwlokłem się czym prędzej, zaprzęgłem crossa i ruszyłem.

Gluta, czyli dystans 30+, mimo północnego wiatru postanowiłem wykonać na zachód, bo kręcenie w 100% przez miasto jakoś mi się nie uśmiechało. Zrobiłem kółeczko przez Plewiska, Gołuski, Palędzie. gdzie skręciłem na Dąbrówkę i Skórzewo, zamykając pętelkę ponownie w Plewiskach. Po powrocie ciuchy poleciały do pralki z misją czasu przyszłego pt. "wypierz mnie", a ja podczas przedpracowej ablucji wybrałem z zębów piasek, którym można by śmiało obdarzyć jakąś skromną plażę. Ale nie ma co narzekać - grunt, że wykręciłem dziś cokolwiek.