Kaputt

Poniedziałek, 10 sierpnia 2015 · dodano: 10.08.2015 | Komentarze 4

No proszę. Tyle lat mieszkam w Poznaniu i nie spodziewałem się, że uda mi się tu pogubić. A jednak. Zachciało mi się kombinowania z trasą, zamiast jak Pan Bóg (jak zwykle do wyboru który) przykazał i mam za swoje. Coś mi się ubzdurało, że po minięciu Malty, ulicy Dymka, a potem Browarnej (nie tylko piękna nazwa, ale i okolica) uda mi się z automatu pojawić w okolicach Głównej. Nie da się. Tym bardziej jeśli pędząc grubo ponad trzy dychy wjeżdża się na rondo w Antoninku nie zdążając przeczytać gdzie i jak należy skręcić. Dzięki temu zafundowałem sobie powrót do uwielbianego centrum miasta przez Miłostowo i dopiero potem znów skręciłem tam, gdzie chciałem, czyli w kierunku Kobylnicy. Dokręciłem do miejscowości Bugaj, zawróciłem i dotarłem do domu już trasą klasyczną.

Tyle z dziś. Nie mam weny. Jacyś jajogłowi gdzieś tam w stolycy sobie wymyślili, że trzeba nagle zacząć oszczędzać energię. Wszędzie. W związku z tym siedzę od siedmiu godzin w robocie, w pomieszczeniu bez klimy. I dodatkowo bez okien. Zaraz zacznę gryźć.

| 09:37 wtorek, 11 sierpnia 2015 | linkuj Ha! Faktycznie, działa! Dziękuję Ci bardzo za pomoc, bo ja już się w temacie dawno poddałem :)

Minus jest tylko taki, że załączają się jedynie treningi ustawione jako publiczne, a ja z natury miałem włączone je tylko dla znajomych. Pewnie przez to wszystkich tras wstawiał nie będę, a jedynie te ciekawsze.

Raz jeszcze wielkie dzięki! Pozdrawiam! :)
| 19:06 poniedziałek, 10 sierpnia 2015 | linkuj Nasze mają. Ale jak jutro będzie to samo to ja wyląduję w pomieszczeniu bez nich :)
| 17:29 poniedziałek, 10 sierpnia 2015 | linkuj Takie pomieszczenia zwykle też nie mają klamek ? ! :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zwina