Popo-glut

Wtorek, 9 czerwca 2015 · dodano: 09.06.2015 | Komentarze 7

Ogółowi ludzkości znane są najczęściej dwa pewniki: podatki oraz śmierć. Nooo, z tą śmiercią zdania są podzielone, ale co do podatków nie ma dyskusji. W przypadku mojej skromnej osoby dochodzi jeszcze jeden, który jeśli się nie zdarza to jest to jedynie wyjątek od reguły - a mianowicie jeśli mam wolny dzień i jest ryzyko, że będzie padać - to będzie. A nawet jeśli ryzyka nie ma to i tak pewnie będzie :)

Dziś miałem dzień wolny.

Padało.

Od rana.

Uzupełniłem więc niedobory snu, zaparzyłem dwie kawy i ruszyłem piechotą załatwiać sprawy z gatunku "na wczoraj". Zeszło mi łącznie osiem kilometrów, pogoda ani trochę nie chciała się poprawiać, więc po powrocie do domu powoli przestawałem wierzyć, że pokręcę choć milimetr. Aż tu nagle... Zaczęło się powoli przejaśniać.

Odczekałem kilkanaście minut i zacząłem przygotowywać crossa. A że było już wpół do trzeciej to zdecydowałem po analizie wskazówek w zegarku, że z powodu braku czasu pięć dych nie wchodzi w grę, więc pozostał (a jakże) GLUT. O tyle skomplikowany, że powiew był z północnego wschodu, a robienie trzech dyszek w ten sposób, że dwadzieścia pięć z nich to jazda przez miasto jakoś mi się nie uśmiechało. Postanowiłem więc nagiąć swoje zasady i jechać najpierw z wiatrem, a potem pod - jak szaleć to szaleć. Towarzyszyło mi bogate w minerały błocko, którego elementy pewnie jeszcze mogę znaleźć gdzieś w jakimś kawałku ciała.

Standardowo zostałem zabity Starołęcką. Średnia na niej wyszła mi pewnie w okolicach zera absolutnego, ale jakoś udało się z niej wydostać. Potem już przyjemniej - Czapury, Wiórek, Rogalin, gdzie zakręciłem przez Wartę do Puszczykowa, które pokonałem skrótem, omijając Mosinę. No i Luboń oraz Poznań. Aha, najważniejsze - w ramach łamania stereotypów zrobiłem dziś rzecz niesłychaną - zaliczyłem sumiennie wszystkie (!!!!) DDR-rki. Wszystkie. 100%. A co, stać mnie, kto człowiekowi na crossie zabroni? :) Za ten heroiczny wyczyn powinienem dostać jakiś medal typu Virtuti dla Wytrwałych i fotel VIP w najdroższej przychodni stomatologicznej w kraju. A że już nigdy takiej głupoty nie zrobię to zupełnie inna sprawa :)

Udało się. Tempem emeryckim, ale się udało. Juhu.

| 21:34 wtorek, 9 czerwca 2015 | linkuj No w sumie... ja bym się czuł wyskrobany jak na badaniach prenatalnych :)
| 21:32 wtorek, 9 czerwca 2015 | linkuj A po kilku (nastu?) Vipach na pewno hehe.
| 21:30 wtorek, 9 czerwca 2015 | linkuj Gdyby człowiek wyglądał tak jak się czuje, to ja jeszcze bym pewnie raczkował ;-)
| 21:14 wtorek, 9 czerwca 2015 | linkuj Dariusz - przepraszam. Zapytałem sąsiadów z Dębca i wszyscy potwierdzili, że jesteś młody.

Jedynie Pan Janusz (76l.), zdecydował się wyrazić opinię odmienną, sugerując, że "jesstem ww sumje ussnać pana za młłodegoo, ale to kossssztuje to 2 peeleen. Mossze być piwo Vvvip".

Chyba tanio za wieczną młodość, ale się nie znam :)
| 21:02 wtorek, 9 czerwca 2015 | linkuj Emeryckie tempo? To moja normalna średnia!!!

To tyle jeśli chodzi o to, że czuję się młodo. A w zasadzie czułem hehe.
| 20:17 wtorek, 9 czerwca 2015 | linkuj Lepiej nie. Wystarczy wspomnieć Agenta Tomka, posła na emeryturze w wieku niewiele starszym od mojego :) choć w sumie, masz rację - PiS dał, Bóg dał.
rmk
| 19:41 wtorek, 9 czerwca 2015 | linkuj Daj Boże takich emerytów. Daj Boże.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nazeg