Krótki glut

Czwartek, 5 marca 2015 · dodano: 05.03.2015 | Komentarze 3

W sumie masło maślane - jak krótki to przecież glut. Dziś znów w kształcie węża z przepukliną, choć ten wariant trasy (przez Skórzewo, Palędzie, Gołuski i Plewiska) wymyśliłem niedawno. Udało się zmobilizować i tę godzinkę pokręcić przed wyjazdem, ze skutkiem marnym, ale zawsze.

Jedynym godnym zauważenia doznaniem było podziwianie około 7:30 ponad kilometrowego korka w Skórzewie. Mogę się tylko domyślać, że spowodowany jest on przez nowych mieszkańców - miłośników "ciszy i spokoju z dala od miasta" w nowo wybudowanym klockowym osiedlu w Dąbrówce. Zaprawdę - myślałem, jadąc niemal zupełnie pustym pasem w przeciwną stronę - warto było się tu przeprowadzać... :)

| 15:21 piątek, 6 marca 2015 | linkuj Z takiej perspektywy milo się patrzy na korki, gorzej jak się jest uczestnikiem takiego korasa siedząc w aucie.
rolnik90
| 10:26 czwartek, 5 marca 2015 | linkuj Dobry i taki krótki glut;-) Mnie pogoda odstrasza całkowicie. Dupsko pewnie ruszę dopiero jak będę miał na rano do pracy, bo popołudniówki to mnie dobijają. PozdRower

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa knree