Znów na ____

Środa, 11 lutego 2015 · dodano: 11.02.2015 | Komentarze 2

Powrót na stare śmieci. O dziwo na Dębcu zgrabnie wywożone, co przy ostatnich ogólnopoznańskich problemach w tej tematyce wydaje się wyjątkiem potwierdzającym regułę. Mały górski skok za mną, czas wrócić do realiów, czyli obrazowo: ____ zamiast /\/\_/\/\. I nie chodzi o emotikony z smsa gimbazjalisty.

Na szosie nie jeździłem jakieś pięć dni, więc powrót po równowagi po epizodach crossowo-MTB-owych wymagał pewnego przypomnienia. Wiaterek zachodni według prognoz, a faktycznie północno-zachodni, dość upierdliwy, więc nie poszalałem specjalnie, bo przy podmuchu ryjno-bocznym się nie dało. Trasa - "wonsz w cionrzy" przez Skórzewo, Dopiewo, Fiałkowo, Sierosław, Wysogotowo i Plewiska. Bez przygód, bez nagłych zwrotów akcji, ucieczek przed peletonem i takich tam. Za to raz przed Sierosławiem uniosło się nad szosą moje gromkie "Debill!!!!!!" w kierunku troglodyty przecinającego podwójną ciągłą podczas wyprzedzania czterech samochodów na raz, a mnie mijającego o centymetry.

Czyli obrazki ze zwykłej codzienności. Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej :)

| 18:24 środa, 11 lutego 2015 | linkuj Chciałem bestię namówić na rundkę rowerem w celu zrzucenia brzuszka, ale się nie dała. Może to kwestia całej S11-tki przechodzącej przez jej śledzionę :)
| 17:00 środa, 11 lutego 2015 | linkuj Jeśli faktycznie ta gadzina jest zasiana, to chyba ma w sobie milion jaj i w dodatku jest krótko po zjedzeniu Januarii od Isaury. Ale z niej tłuścioszek ;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jacys