Manta

Wtorek, 9 września 2014 · dodano: 09.09.2014 | Komentarze 2

Po pierwsze - wyspałem się. Po drugie - byłem na rowerze. Punkt pierwszy był dla mnie zdecydowanym zaskoczeniem :)

Uwielbiam gdy tak jak dziś wiatr wieje z kierunków zachodnich - do przejechania pozostaje mi tylko kilka kilometrów po mniej uczęszczanych częściach Poznania i nagle znajduję się w spokojniejszych rejonach, gdzie mogę skupić się na jeździe, a nie na walce z daltonizmem w temacie trzech kolorów: czerwonego, żółtego i zielonego. Postanowiłem pojechać dziś do dawno nie odwiedzanego Tarnowa Podgórnego, ale w związku z tym, że jeszcze niedawno najprostszą drogę stanowiła tarka po zrytym asfalcie dotarłem tam trasą przez Lusowo (ach, ta będąca kwintesencją polskości ścieżka z kostki i ze słupkami, którą kiedyś uwieczniłem na filmiku). Tarnowo objechałem całe kółeczkiem, znów ciesząc się jak dziecko chyba jedynym w WLKP dobrze zrobionym DDR-em i wróciłem "92-ką", już na szczęście z remontem na finiszu. Na mapce wyszła z tego jakaś manta, względnie ślimak z jednym ślepiem :)

W uszach jeden z audiobooków Henninga Mankella, co prawda Nesbø to z niego nie jest, ale patrząc na zachowania niektórych kierowców motyw rozkładających się zwłok na opuszczonym pośrodku morza pontonie w jeździe nie przeszkadzały, a wręcz powodowały błogie marzenia :)