Dyszcz

Wtorek, 3 czerwca 2014 · dodano: 03.06.2014 | Komentarze 2

Od rana chmurzyło się i chmurzyło, do pracy miałem na 13-tą, więc w półśnie obserwowałem co się dzieje za oknem. I tak jedno oko na Maroko, drugie w letargu egzystowały sobie do grubo po ósmej, kiedy to w końcu się zwlokłem i skoro nie raczyło nawet kropić to założyłem, że już tak będzie. Oczywiście błąd. Ubrałem się, przygotowałem szosę, ruszyłem, dzięki wiatrowi tradycyjnie już na północ. Wymyśliłem sobie dziś trasę przez Morasko, bo cholera brakuje mi górek, a tam jest tych pożal się Boże kilka wzniesień, na których mogłem się trochę pomęczyć.

Pierwszy deszcz złapał mnie w jednym z miliarda korków. Kolejne opady, z małymi przerwami, towarzyszyły mi już praktycznie przez cały czas, więc ani się rozpędzić, ani poszaleć, a jeśli ktoś by mi zaproponował na trasie wycieraczki do okularów to bym go ozłocił :) No ale się nie poddawałem, odpuściłem średnią, bo wiedziałem, że nic rozsądnego nie wykręcę, pobawiłem się trochę na podjazdach, dojechałem do Złotkowa i zawróciłem.

Samej jazdy po mieście wyszło 2x15 km. Już nawet przestało mnie to irytować, jak baranek na rzeź po prostu poruszałem się noga za nogą, nie denerwując się na światła i standardowo nieodpowiedzialnie zachowujących się kierowców. Swoje zrobiłem, a nawet jestem zadowolony, że mimo deszczu się nie poddałem. Morale +2 :)

| 20:47 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj No tak, jakby kawałek innego świata na wielkopolskiej antygórzystej pustyni :) mam nadzieję, że się porządnie wyspałeś :)
rmk
| 19:52 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj Morasko to mój fyrtel, można się tu nieźle sponiewierać jak na nasze warunki :D Ja dziś też miałem ochotę na hopki ale jak wróciłem z pracy to zamiast trochę pojeździć to usnąłem na kanapie :| Życie to nie jebajka :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cebyl