Znów przed pracą

Sobota, 12 kwietnia 2014 · dodano: 12.04.2014 | Komentarze 0

Piątek mogę uznać za dzień z porządną dawką odpoczynku, dziś znów niestety do roboty. Ale na popołudnie, więc z rana udało mi się wykonać standardową (a jak!) pięćdziesiątkę. I znów mógłbym napisać elaborat o tym, gdzie można sobie wsadzić prognozy pogody w temacie kierunku wiatru, ale się powstrzymam. Wspomnę tylko, że miał być południowy, a był zachodni. Gdzie tu zbieżność - nie wiem, wiem za to, że dzisiaj wiało mi ciągle z boku i w twarz. Zaczynam obmyślać sprytny plan, żeby następnym razem spojrzeć w prognozy i pojechać dokładnie odwrotnie względem tego, co tam będzie. Może wtedy będzie ok? :)

Trasa dziś też już znana - do Żabna i z powrotem. W Mosinie korki ostatnio to jakiś chory standard, nawet w sobotę. Nie wiem czemu tak się tam nagle porobiło, bo kiedyś była to mieścina całkiem przejezdna, teraz to koszmar. Doszła do tego dziś stłuczka, dodatkowo blokująca ruch. Trochę mi to zniszczyło średnią, no ale cóż zrobić.

W Puszczykowie, podczas jazdy przez Wielkopolski Park Narodowy zauważyć już można pięknie kwitnącą zieleń, zapachy powalają, a ptaki dają już regularne koncerty. Pięknie się robi :) szkoda tylko, że od dzisiejszego popołudnia zapowiadają deszcz na kolejnych kilka dni...