Rumiankowy mały rekordzik

Piątek, 14 marca 2014 · dodano: 14.03.2014 | Komentarze 0

Rumiankowy, bo dziś celem była ta oto wieś o jakże uroczej nazwie, a rekordzik, bo chyba w warunkach "naturalnych", czyli ograniczanych przez światła, korki i szeroko rozumiane i przeklinane miasto lepszej średniej na pięć dych nie miałem.

Jakby mi wykasować miasto (wciąż to postuluję, ale jakoś na razie nikt nie wspiera mojego projektu wśród wyższych sfer) to byłoby jeszcze lepiej - tak mi się dobrze jechało. Generalnie lubię tę trasę - w sumie objeżdża się Poznań rogatkami, czyli Grunwaldem i Ogrodami, a potem już prosta jak strzała trasa na Tarnowo Podgórne. Człowiek się pomęczy pierwszą połowę pod wiatr, a potem już sama przyjemność. No i to "wziuuuuuu" co sekundę - może jestem nienormalny, ale ja tam czuję się bezpieczny na poboczu gdy śmigają mi koło ucha Tir-y :)

Chyba koniec tego dobrego - po przeanalizowaniu pierwszych 165722254474124 stron w Google nie znalazłem ani jednej, która by mi dawała nadzieję na kolejne dni bez deszczu i wichur. No nic, swoje skorzystałem.