Nibyodwilż

Wtorek, 4 lutego 2014 · dodano: 04.02.2014 | Komentarze 0

Ze szkoły pamiętam takie pojęcie jak nibynóżki, dziś stwierdziłem, że istnieje też coś takiego jak nibyodwilż. Wedle mojej autorskiej teorii (a bardziej praktyki) polega ona na tym, że w mieście i na głównych drogach wszystko wygląda ładnie i cacy, póki nie skręci się w jakąś drogę mniej uczęszczaną, tak jak ja dziś w Szczytnikach. Lodowa warstwa pozwalała mi jedynie na poruszanie się pędem narąbanego linoskoczka, a wiaterek zmyślnie podwijał mi koła z boku. I tak przez znaczny kawałek. A już na rondach mogłem uprawiać półzawodowy żużel, jeszcze kilka takich wyjazdów i zgłoszą się po mnie skauci z jakiegoś Falubazu czy innego Apatora :)

W każdym razie był to udany zamach na dobrą średnią. Wstyd mi w ogóle taką wklejać. No ale mam za swoje, że zamiast smacznie chrapać to wybrałem się o 8 rano w lutym przed pracą na rower. A na koniec doszła jeszcze Starołęka, gdzie skutecznie ćwiczyłem stanie w miejscu, czasem nawet bez schodzenia z pojazdu.