Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Trollking z miasteczka Poznań. Od listopada 2013 przejechałem 197482.00 kilometrów i mniej już nie będzie :) Na pięciu różnych rowerach jeżdżę z prędkością średnią 27.88 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Trollking na last.fm

Archiwum bloga

  • DST 53.50km
  • Czas 01:53
  • VAVG 28.41km/h
  • VMAX 51.30km/h
  • Temperatura 30.0°C
  • Podjazdy 157m
  • Sprzęt T-rek(s)
  • Aktywność Jazda na rowerze

Powrót parówy

Sobota, 25 czerwca 2022 · dodano: 25.06.2022 | Komentarze 28

Dzisiaj był hardkor, ale jeszcze taki do wytrzymania. Boję się kolejnych dni :/

Sobota wolna, więc odespania nie dało się uniknąć. Przez to wyjazd dość późny, bo lekko po dziesiątej. Temperatura w okolicach trzech dych, potem pojawiły się cztery kreski więcej.

No i wiatr - niestety nie chciał współpracować.

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Babki - Daszewice - Kamionki - Borówiec - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Jak to w parówie - jazda rzeźnicza, skupiona na przeżyciu. Ale coś tam się sfocić udało, choć rządził motyw boćkowy. Ten z Kamionek...
Spacerujący bociek
Poszukiwanie jedzenia
...oraz ze Śródki.
Trójka nieco już starszych młodziaków
W Szczodrzykowie też kilka klasyków.
Kaczor z maluchem
Łyskowy mistrz drugiego planu :)
Przelatująca śmieszka
Gdzieś nade mną krążył myszołów.
Ledwo widoczny myszołów
W Dachowej przerwa na loda ciasteczkowego w SołtySówce.
Przerwa na loda w SołtySówce, Dachowa
Smak ciasteczkowy :)
Na Głuszynie ostatni moment na fotę z tym drzewem :( Ale wyjątkowo rozumiem, bo żywe to ono nie jest.
Jedno z ostatnich fotek pod tym drzewem :(
Na koniec głos prawdy ze Starołęki, z ulicy... świętego Antoniego :)
Jasne przesłanie z ulicy świętego Antoniego w Poznaniu :)
Mam zaległości na BS, dzisiaj tego nie nadrobię, ale postaram się jutro :)



Komentarze
Trollking
| 15:46 wtorek, 5 lipca 2022 | linkuj Zgoda, można gaworzyć o wszystkim, ale nie naraz> Częściowo masz rację, ale - do cholery - przecież nie o tym była mowa. Po co pisać o wszystkim dookoła, a omijać sedno?

Widzisz - sam przyznałeś, że nie oglądasz. Więc nie wiesz, czy TVP łże czy nie. A ja wiem, bo zanim coś napiszę, staram się to sprawdzić.

Kończmy więc tę bezsensowną dyskusję :)
Jurek57 | 13:37 wtorek, 5 lipca 2022 | linkuj Tomek
Przecież dyskutować można o wszystkim. Tak jak Ty. Stawiając tezę. Albo jak ja o rzeczach w moim mniemaniu ważnych. Nie chcę się szprycowac jak Ty,,niusami,, tej czy innej stacji TV.
Przecież oni z tego,,żyją,, . Dając codziennie dawkę prawd objawionych.Ktore i tak w 70-80 % to propaganda.
Mam swój rozum i pewne informacje potrafię zweryfikować bez pomocy mediów.

A te przypadki zabójstw czy morderstw o których napisałem to przykład na degrengolade organów ścigania i wymiaru sprawiedliwości.
I nie twierdzę że to pod konkretną władzą jest gorzej czy lepiej.
Twierdzę zaś że wszędzie po upadku komuny dokonano głębokich reform a u nas nie. I to co z tymi sprawami zrobiono daje asumpt do rewolucji w tych działach.
Popieram więc PiS kiedy próbuje dobrać się do skóry władzy sądowniczej. Nie dlatego że wszyscy sędziowie są źli.
Ale nadal ci skorumpowani i nieudolni. Ci którzy zawsze byli dyspozycyjni i ci bez kręgosłupa są poza krytyką.
Poza kontrolą.
Sądownictwo jak i ,,wolne,, media to bajka. Ciekawe że chyba we wszystkich europejskich krajach sędziów do naczelnych organów wybierają politycy.
A u nas oni mają być traktowani inaczej.
Nawet nie można ich ukarać bo to nie uchodzi. Gdzieś czytałem że ta Jurowa to podniosła

Zapomniała dodać że tam w Czechach sędziów nominuje prezydent na wniosek ich premiera.

Więc albo ta grupa jest nietykalną w Polsce albo ich koneksje i uwikłania w sprawy dziwne dają im tak nieograniczony mandat.
Trollking
| 21:08 poniedziałek, 4 lipca 2022 | linkuj SlaBo - piwo jest spoko. W przeciwieństwie do innych alkoholi :)

Jurek - ok, masz prawo się nie utożsamiać. Ja tak, bo to jest dla mnie fakt, obejrzyj sobie jakiekolwiek wydanie "Wiadomości", tak jak ja robię. Szprycuję się tym bełkotem kilka razy na tydzień, bo lubię wiedzieć, o czym piszę. Przepraszam, ale mam wrażenie, że Ty zamiast mieć obraz całości, szukasz okazji do wyrażenia jakichś swoich skumulowanych bomb z poglądami. Bo dalsza część wywodu nijak się ma do całości, dlatego tak trudno się z Tobą dyskutuje w necie.
Jurek57
| 12:51 poniedziałek, 4 lipca 2022 | linkuj Tomek.
Nie utożsamiam się z tym co napisano na płocie.
Po pierwsze.
Że ten baner z TVP widziałem na manifestacjach opozycji. Trzymanych w rękach tych co jeszcze kilka lat temu mieli wpływ na to co w tej stacji mogłem obejżeć.
A co do Olgi Tokarczuk.
Uważam że ten co to wywiesił nie czytał noblistki. Zresztą sama noblistka dziwnie została przygarnięta przez wątpliwych intelektualnie intelektualistów. Teraz ta jest modnie.
I też przez nich uwiedziona.

A co do zabujst czy morderstw.
Pokaż mi kraj w Europie w którym w ostatnich latach ginie w ,,dziwny,, sposób kilkunastu ważnych ludzi. Od bylego premiera przez szefa NIK, prominentnych polityków, posłow, szefa policji czy komandosa ?
I nic !
To znaczy do tej pory nikt nie poniósł konsekwencji.
Wszyscy sami z siebie sobie zaszkodzili.
A organa ścigania z wymiarem sprawiedliwości po społu jakoś w tym procedeże się skompromitowały.
Przypadek ?
SlaBo
| 22:51 niedziela, 3 lipca 2022 | linkuj próba 2... 🍺 🤮
SlaBo
| 22:49 niedziela, 3 lipca 2022 | linkuj A dochodźcie, dochodźcie. Ja raz, że mówiłem, że nie jestem aktywistą. A dwa, to 🍺#x1F92E;.

Taki jestem konfliktowy!
Trollking
| 20:56 niedziela, 3 lipca 2022 | linkuj Jurek - nie za bardzo znajduję logikę w tym, co piszesz. Opozycja jest do dupy, ale to nie tłumaczy propagandy na poziomie PRL+ ze strony partii rządzącej. Przecież to jest cyniczne granie świadomością, że ludzie w swej masie, pisząc łagodnie, są... mało dociekliwi. Populistyczne wykorzystywanie naszej kasy, żeby wygrać wybory. Zabójstwa zdarzały się po obydwu stronach polskiego politycznego gówna, czemu o tym nie napisałeś? No ale dobra, nie ciągnijmy tutaj tej dyskusji, myślę, że warto zakończyć na tym, że to, co na płocie jest prawdą, co też przyznałeś.

Panowie, kończymy, może kiedyś uda się dojść do wspólnych wniosków, na przykład przy piwie :)
Jurek57 | 19:13 niedziela, 3 lipca 2022 | linkuj SlaBo
Doceniam Twój udział w dyskusji.
Ale bądź łaskaw dyskutować a nie oceniać mnie.
Bo to akurat jest bez znaczenia.
SlaBo
| 17:41 niedziela, 3 lipca 2022 | linkuj Nadal brzmi jak z propagandy. Jak ktoś nie widzi listy przestępstw tego rządu, który legalnie wybrany został, ale już działać legalnie nie potrafi, a powtarza lamenty telewizji partyjnej, to szkoda słów.
Jurek57
| 13:23 niedziela, 3 lipca 2022 | linkuj Tomaszu jestem Tobie w stanie przyznać rację co do roli TVP. Zresztą ani przez moment nie miałem ochoty by to zmienić lub podważać.
Ale tutaj jest pewna moja uwaga.
Propadanda jest i była wielka. Ale też nacisk ,,opozycji,,
niespotykany. Przypomnij sobie co działo się z poręki opozycj przez ten czas.
Od blokowania obrad Sejmu. Nie uznawaniu mandatu legalnie wybranej władzy. Po wywoływanie ulicznych burd. Było nawet morderstwo polityczne. Zadymy, niesuordtnacja. Dziwne zachowania sądów. Obrażanie (bezdyskusyjne) funkcjonariuszy publicznych. Bojkotowanie poleceń organów państwa.
Kolportowanie kłamliwych informacji. Itd.
Jest tego jeszcze wiele...
Więc gdyby nie to co mieliśmy okazję oglądać że strony opozycji.
Dzisiaj pozycja Kurskiego byłaby symboliczną.
Trollking
| 21:22 sobota, 2 lipca 2022 | linkuj Jurek - przypomnę kolejność zdarzeń. Ja wkleiłem zdjęcie, potem Ty napisałeś o gorszych prezesach, ja zapytałem o choć jednego, potem się wymieniliśmy setką zdań, a odpowiedzi nie ma, za to wpadły jakieś dziwne aluzje, że niby nie widzę błędów opozycji. Naprawdę znamy się od wczoraj, żebyś zarzucał mi brak swojego zdania? Słabe to. Pani z mięsnego jest symbolem ludzi, którzy zawsze się wypowiedzą, mimo że pojęcie mają mierne. "Swój rozum" jest ok, ale jednak do wyrażenia obiektywnej opinii w tematach politycznych przydaje się czasem jeszcze przygotowanie merytoryczne, rozumienie schematów, powtarzalności itp. Sorry, ale nie uważam Polaków w swej masie za takich, którzy je mają, co pokazują każde kolejne wybory - co kolejne, tym gorzej. Jestem wrogiem PO, ale PiS jest dopiero emanacją populizmu, czego tubą jest właśnie TVP. Więc daj mi szansę krytykować władzę, która rządzi od lat siedmiu, a w swoich mediach i tak winny jest Tusk. Więc tak, TVP kłamie i tylko o to chodzi w moim przesłaniu. Dziękuję za uwagę :)

SlaBo - dzięki za potwierdzenie. Jurek, przemyśl to :)
SlaBo
| 12:51 sobota, 2 lipca 2022 | linkuj Komentarze dłuższe niż wpis i szybko skończyła mi się cierpliwość do czytania, bo coś za bardzo brzmiało jak z TVP.

Powiem więc jedynie, że po gardłach młodych boćków widać, że są gotowe nie do jedzenia, a do żarcia!
Jurek57
| 06:28 sobota, 2 lipca 2022 | linkuj Tomek, przepraszam ale to ty zaczynasz kombinować.
Gdyby idiotyczne aluzje, krytyka wszystkiego co pisowskie bez odrobiny namysłu. Gdyby opozycja pozbyła sie skompromitowanych działaczy. Przestała podpierać sie ,,mędrcami,, itp.
To jak mowiesz Kurski miał by zaledwie ułamek pracy w ,,walce z opozycją.,,
Bo wtedy pisowskie armaty propagandy musiałyby zamilknąć.
Czy nie widzisz że partia i nie tylko ta zresztą która staje w konkury z pisem się ośmiesz w wielu przypadkach i kompromituje i co najważniejsze nie daje wyborcą nic wartośćiowego w zamian.
To dlatego twoje pytanie mnie zdziwiło.
I nie odpowiedziałem wprost.
Chciałem abyś spojżał na ten burdel inaczej niż to robisz. A może tak jak tysiące znudzonych i zawiedzionych. Albo wkurwionych tym co wyrabia opozycja.

Tomek nie czytam wszystkiego co piszesz. PRZEPRASZAM ! :-)

Nie bądź złośliwy. Pani z mięsnego ma swój rozum. Kiedy nie zajmuje się grupką rozwydżonych idiotow.
A próbuje w tym czasie dogodzić swoim klientą
Trollking
| 20:21 piątek, 1 lipca 2022 | linkuj Przepraszam Jurek, ale znów nie da się z Tobą dyskutować. Bo po pierwsze mnie lekko obrażasz, zakładając, że nie krytykuję opozycji. Robię to namiętnie, choćby ostatnio w przypadku debilizmu Sterczewskiego, który miał być młodą nadzieją opozycji, a okazał się żałosnym gówniarzem. Po drugie, że mieszasz znów wszystko co możliwe w jednym kotle, jakby zamiast odpowiedzi wystarczyło puścić wspomnianą atomówkę i autor zapomina o zadanym pytaniu.

No nie zapomina. Sam się podłożyłeś, bo zacząłeś o gorszych prezesach, a podczas naszej dyskusji nie wymieniłeś żadnego z czasów III RP.

Nie piszesz z panią z mięsnego, tylko z człowiekiem, który polityką się interesuje. Na mnie nie działają proste środki, sorry :)
Jurek57
| 12:09 piątek, 1 lipca 2022 | linkuj Tomasz !
Nie odpowiedziałem bezpośrednio Bo gdybym udzielił Tobie natychmiastowej odpowiedzi byłbym głupcem.
Staram się na pewne rzeczy patrzeć uczciwie.

W przykładach które podałem nie znajdziesz nieprawdy czy jak mowisz pisowskiej papki. To przykłady na bezdyskusyjną ,,wiedzę,, opozycji i ich mentorów ze wszystko co zrobi PiS jest do dupy.
Mogę też dodać krytykę Grodzkiego że strony rządzących ?
On też jes dziwicą ?

Można rządzącym zarzucić wiele. Ale te. Akurat tematy są ze wszech miar i prawdziwe i trzeba ich bronić. I wytykać opozycji.

Przecież jeśli spojżysz jak mówisz na propagandę ze strony PiS to te tematy to znaczna ich część. I gdyby ludzie nie byli tak sterowani i manipulowani nie musiano by tego prostować.
Więc nie ztównuj wszystkie co w tej propagandzie wyczytasz do jednego. Że PiS to zło.

Sam mam wiele zarzutów do PiS. I nie jestem ich stronnikiem.
Ale krytykować ich bo tak jest modnie to nieuczciwie.
Zarazem przymykać oko na świństwa opozycji
Jest po prostu złe.
Trollking
| 20:53 czwartek, 30 czerwca 2022 | linkuj Jurek, tak, to nie jest dyskusja. Zadaję Ci konkretne pytanie, a Ty najpierw uciekasz od odpowiedzi, a potem puszczasz atomówkę z ładunkiem przygotowanym przez TVP. A wiem o tym, bo jako politolog z wykształcenia staram się czytać i oglądać wszystko, przynajmniej tyle, na ile starcza mi nerwów. Tak, oglądam również raz na jakiś czas gadzinówkę zwaną "Wiadomościami", czytuję też "Do Rzeczy" i wchodzę na prawicowe portale. Zęby ścieram, ale przynajmniej mam porównanie i kontrę do moich, kształtowanych przez wiele lat poglądów. Raz jeszcze przypomnę, że ostrzegałem przed Kaczyńskim i PiS-em jedną z moich wykładowczyń na studiach, a było to wtedy, gdy ta partia powstawała. I miała nawet być w koalicji z PO, czyli innym, mniej szkodliwym, ale jednak, szkodnikiem polskiej polityki.

Więc... nie ma wyjścia. Trzeba kiedyś znów zrobić to piwo, wtedy przynajmniej mam moc zatrzymania tego atomu :)
Jurek57 | 13:26 czwartek, 30 czerwca 2022 | linkuj Tomek, to nie jest dyskusja. To jest oczekiwanie przez Ciebie abym potwierdził Twoją tezę.
Nic innego nie wchodzi w rachubę.
Przecie jak wcześniej napisałem krytyka obecnej ekipy i jej głównego ,,propagandisty,,, w 99 % oparta jest na powielaniu odczuć opozycji.
Wielu z nich jak pisałem robi to od zawsze. Nie wnosząc nic do dyskusji. A obliczona jest na poklask.,,zaeiedzionych,,
Przyklady : Przekop mierzeji wiślanej. Praktycznie cała opozycja ją krytykuje. To samo z tunelem do Świnoujścia.
,, Płot,, na granicy z białorusią.
Wykpiwanie i mentalne odloty.
Przepraszam jest coś naturalnego. Wypowiedź Kidawy.
Tomaszu, niestety to trzeba tępić. Ktoś kto tego nie rozumie nie powinien brać kasy z Sejmu.
Dzielenie Polaków na tych ,,inteligentnych,, i wybór PiS.
Jestem ciekaw jak czują się teraz krytycy którzy zobaczyli ofiarość i zaangażowanie WSZYSTKICH Polaków niosących bezinteresowną pomoc Ukrainie.
Krytykowanie socjalu ala PiS.
Ale już ani słowa o socjalu ala Unia.
Przecież praktycznie wszystkie dotacje to programów rządowych to socjal. I to nie dotyczy tylko polski.
Np. Żaden europejski rolnik nie zasieje i nie zbierze jeśli unia z naszych podatków mu nie dołoży.
Czym się różni socjalizm mpisowski od unijnego ?
Kółka lat temu Turcja zaszantażowała Europe że jeśli unia się nie zrzuci (chyba około 7 miliardów euro) to otworzy granice dla imigrantów.
Polska przyjeła ponad 3 mln imigrantów z Ukrainy. I unia nie dała GROSZA.
Ursula tyle ukraińcą obiecała od domów żywności itp że broń ? Że boli glowa.
Fefekty? Zero pomocy.

Pamiętasz 2-3 lata temu nagonkę na. CIEBIE I MNIE prze Izrael ? Że jesteśmy genetycznymi skurwesynami ?
Co robiła opozycja ? W tych gierkach i krytyce poczynań naszego rządu ?
Chyba wiesz !
Byli tacy którzy się z pewnym izraelskim ministrem fotografowali.
Ale kogo to obchodzi dzisiaj ?
Trollking
| 21:34 środa, 29 czerwca 2022 | linkuj Jurek. Błagam. Proszę. Apeluję. Czytaj dokładnie pytania.

Chodziło mi o ostatnie trzydzieści lat, a nie o PRL. Choć zgadzam się z jednym - faktycznie, dobrze kombinujesz: PiS razem z Kurskim da się porównać jedynie z tym, o czym wspomniałeś. Komunie tylko wstyd, że byli takimi amatorami :)

Czemu nie napiszesz wprost, że chodzi Ci o Michnika? Przecież krytykować można każdego (moja opinia o nim też jest dość krytyczna). A że on też nigdy nie był prezesem TVP to już inna sprawa, więc nie wiem, po co w ogóle tu został wspomniany.
Jurek57
| 03:39 środa, 29 czerwca 2022 | linkuj Tomaszu
Nie sprawdzałem ale długowiecznymi prezesami W TVP których pamiętam to Sokorski i Szczepański.
Ten pierwszy ,,nadzorował,, chyba ,,epokę,, Gierka a drugi Stan Wojenny z przyległościami ... .
Oboje nie byli nigdy krytykowanie przez obecnych cenzorów tak jak obecny. Chociaż ich działania doprowadziły do bankructwa naszego państwa. Oczywiście to nie oni wywiesili białą flagę. Ale działania ich liderów.
Był też jeden opozycjonista który nawet stwierdził że Jaruzelski to człowiek honoru i żeby się od niego odpiergolono. Trochę się nawet wypowiadając to. Jąkał.
Trollking
| 20:41 wtorek, 28 czerwca 2022 | linkuj Jurek: "A co do byłych prezesów TVP. Znałem takich przy których obecny to baranek".

Ja: "Jeśli mi pokażesz prezesa TVP, który przez ostatnie trzydzieści lat zrobił z "Wiadomości" większą tubę partyjną niż Kurski, postawię czteropak".

Jurek: odpowiedzi brak, tylko wicie się jak... polityk :) Nie będzie czteropaka :)
Jurek57
| 15:28 wtorek, 28 czerwca 2022 | linkuj Tomek.
Gdyby kiedyś jak teraz dzisiaj można było otwarcie krytykować. Czy to władzę czy poszczególnych jej przedstawicieli używając prawdziwych czy wydumanych argumentów jak to robi się dzisiaj. Oraz na skale i używają dostępnych dzisiaj środków i narzędzi. Kilku byłych prezesów trzeba by postawić przed plutonem egzekucyjnym.
Nie jestem zwolennikiem Kurskiego. I właściwie jest mi on obojętny.
Tylko niestety 99 % zarzutów pod jego adresem formuują jego medialni przeciwnicy. Informując nas skrzetnie o tym.

Mam niestety pamięć która chociaż już nadwyreżona ale nadaj sprawna. Nie daje mi spokoju.
Większość jego krytyków a dzisiaj uchodzących za gwiazdy dziennikarstwa. Czy wręcz za autorytety. Miała albo zażyłe kntakty czy to z komuną. Czy służyli swoim mocodawcom czy poprostu się skompromitowali.
Znasz ich z imienia i nazwiska.

Popatrz chociażby na serię zabójstw. Od Pańki, Leppera, Jaroszewiczów, Papałę itd.
Czy o uprowadzeniu młodego Olewnika.
Takich głośnych spraw było przez ostatnie lata że 20.
I co ? Czy któryś z nich domagał się rewolucji w wymiarze sprawiedliwości ?
Nie. Im to chyba pasuje.
Za to dzisiaj bronią i chronią starych skompromitowanych sędziów i ich protegowanych.

Masz własny rozum i wrażliwość.
Ja mam też własny ...
Trollking
| 21:12 poniedziałek, 27 czerwca 2022 | linkuj Lapec - zapomniałem wkleić stempelka we wpisie, ale jeszcze okazje będą. Już niedługo wpadnie gratis :) Współczuję tego płacenia, ja nigdy tego przykrego momentu nie przeżyłem, choć kasa i tak ode mnie na TVP leci nawet podczas kupowania chleba...

Jurek - ja jednak lubię widzieć na co idzie moja kasa z podatków. Takie mam zboczenie :) Jeśli mi pokażesz prezesa TVP, który przez ostatnie trzydzieści lat zrobił z "Wiadomości" większą tubę partyjną niż Kurski, postawię czteropak. Ale musisz wiarygodnie uzasadnić :)
Jurek57
| 15:46 poniedziałek, 27 czerwca 2022 | linkuj Tomaszu.
Ja jednak mam wpróbowany sposób kiedy czegoś nie trawię. Nie oglądam.
A co do byłych prezesów TVP. Znałem takich przy których obecny to baranek.
Faktem jest też to że obecne ,,media,, uwierzyly że posiadają rzeczywistą władzę. Którą bezlotoście wykorzystują do załatwiania własnych spraw. Zaś tzw. opinia publiczna traktowana jest przez nie jak bezmuzga masa.
Lapec
| 08:58 poniedziałek, 27 czerwca 2022 | linkuj I myk - kolejny lodowy stempelek ;]

Ehhh, też mam odruch wymiotny ... jak muszę robić przelew na abonament radiowo - telewizyjny. Zaorałbym polską telewizję, i ino Netflix-a zostawił :P
Trollking
| 22:24 niedziela, 26 czerwca 2022 | linkuj Kolzwer - dzięki :) No i niestety masz rację z drzewem...

Jurek - coś w tym jest :) Gdy słyszę o PO, mam odruch wymiotny, ale na myśl o PiS torsje są jeszcze bardziej solidne. Więc niech ten gówniany duopol się kiedyś skończy, również w mediach. Jednak mimo wszystko nie da się Kurskiego, czyli medialnej partyjnej mendy, porównać do żadnego znanego wcześniej prezesa TVP, którą to utrzymujemy przecież między innymi z podatków, chcąc czy nie chcąc...

Marecki - u mnie ich jest sporo, aż nudzą :) Co do eliminacji - też mam nadzieję, że tam się nie zdarzyła. Nie ma co ukrywać - ten symbol polskości jest kanibalem i dzieciobójcą, do tego emigrantem/imigrantem :)
Marecki
| 11:09 niedziela, 26 czerwca 2022 | linkuj Przyznam że ostatnio mało widuje bociany. W Gajcu chyba siedzą na polach jak przejeżdżam. Rodzinka konkretna i cieszy brak eliminacji..
Jurek57
| 05:26 niedziela, 26 czerwca 2022 | linkuj To ostatnie zdjęcie przypomniało mi anegdotę.
Że dzisiaj TVP jest niezależne od PO jak TVN od PiS ?
Ciekawe jak długo ... ?
Kolzwer205
| 03:26 niedziela, 26 czerwca 2022 | linkuj Fajni skrzydlaci, drzewo dobrze oddaje aktualnie panujący klimat :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yciao
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]