Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Trollking z miasteczka Poznań. Od listopada 2013 przejechałem 197753.60 kilometrów i mniej już nie będzie :) Na pięciu różnych rowerach jeżdżę z prędkością średnią 27.88 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Trollking na last.fm

Archiwum bloga

  • DST 52.70km
  • Czas 02:06
  • VAVG 25.10km/h
  • VMAX 41.00km/h
  • Temperatura 4.0°C
  • Podjazdy 226m
  • Sprzęt Cross - ST(a)R(uszek)
  • Aktywność Jazda na rowerze

Igiełkowo

Środa, 24 stycznia 2018 · dodano: 24.01.2018 | Komentarze 10

Zima chwilowo odpuściła, wróciła jesień. W sumie pasuje, choć mocniejszego wiatru oraz porannej mżawicy aura mogła sobie darować - przez nie wyjechałem dziś crossem, który w drodze powrotnej zaczął mi lekko wariować w okolicach napędu. W domu spojrzałem, obczaiłem i niestety - trzy najmniejsze zębatki w kasecie, blaty oraz kółka od przerzutek są w takim stanie, że śmiało mógłbym otworzyć zakład krawiecki. Dodam, że narzędzia byłyby niezwykle precyzyjnie. Łudziłem się, że dojadę na tym zestawie przynajmniej do końca "sezonu" zimowego, ale chyba nic z tego - szanuję swoje uzębienie i nie chciałbym go stracić podczas upadku pyskiem na kierę podczas nagłego przeskoczenia łańcucha, więc powoli muszę myśleć o serwisie. Znów koszty, więc wizja nowej szosy na razie znów się oddala :/

Trasa dzisiejsza to lekko zmodyfikowane "kondominium": Poznań - Luboń - Komorniki - Szreniawa - Stęszew - Łódź - Dymaczewo - Mosina - Puszczykowo - Luboń - Poznań. Powolutku, spokojnie, skupiając się na zakończeniu drugiej części trylogii "Zagadka pochodzenia" A.G. Riddle (czyste wariactwo ta książka, ale słucha się dobrze), wykonałem swoje i dotarłem do domu. Oczywiście nie mogło zabraknąć wątku śmieszki w Łęczycy, która przypomniała dziś roztapiającego się bałwana - ale nie takiego klasycznego, sympatycznego, a bardziej śmiertelnie groźnego, np. jak z "Pierwszego śniegu" Nesbø - ilość lodowych pułapek spowodowała, że znów ignorując zakaz wybrałem więc jazdę zwykłą drogą :)



Komentarze
Trollking
| 19:09 czwartek, 25 stycznia 2018 | linkuj Tyż :)
huann
| 19:08 czwartek, 25 stycznia 2018 | linkuj Albo 1010,00 zł ;)
Trollking
| 14:17 czwartek, 25 stycznia 2018 | linkuj To po takim przebiegu powinien kosztować 101 tysięcy. Albo przynajmniej 10,1 tys. :)
huann
| 22:35 środa, 24 stycznia 2018 | linkuj Teraz pewnie by kosztowała (biorąc pod uwagę inflację) z 1,5 tysia - ale to było całe 101 tysięcy kilometrów temu ;)
Trollking
| 21:19 środa, 24 stycznia 2018 | linkuj O cholibcia - dobra ta cena :)
huann
| 21:13 środa, 24 stycznia 2018 | linkuj Całe 639 zł!
Trollking
| 19:46 środa, 24 stycznia 2018 | linkuj A ile dałeś, żebym miał klarowną ocenę sytuacji? :)
huann
| 19:21 środa, 24 stycznia 2018 | linkuj W przypadku mej Mery wygląda to tak, że na zimę oddaję do generalnego przeglądu i zakładam osprzęt z niskiej półki, licząc się z jego całkowitym unicestwieniem w 4-5 miesięcy solanko-brei. A na wiosnę trochę droższy na dłuższe przebiegi, by wystarczył do listopada. Łączne koszty obu serwisowań i części zazwyczaj zamykają się w kwocie, którą za moją rowerzycę dałem w 2001roku, gdy ją nówkę kupowałem. Reasumując: co pół roku mam (niemal) nowy rower za pół starej ceny ;)
Trollking
| 19:01 środa, 24 stycznia 2018 | linkuj Taki mam zamiar... Ten cross to rower wybitnie na złe warunki, więc samo to, że przez rok nic nie zmieniałem jest już sukcesem :) Problem tylko z czasem na odwiedzenie serwisu, bo teraz czeka mnie tydzień pracy non stop.
JPbike
| 16:40 środa, 24 stycznia 2018 | linkuj No niestety, na takie eksploatacyjne zużycie elementów napędu w rowerze wielofunkcyjnym nie ma rady - kupić nowe, najlepiej z niższych grup (np. Acera, Alivio)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yciao
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]