Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Trollking z miasteczka Poznań. Od listopada 2013 przejechałem 198074.10 kilometrów i mniej już nie będzie :) Na pięciu różnych rowerach jeżdżę z prędkością średnią 27.88 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Trollking na last.fm

Archiwum bloga

  • DST 51.00km
  • Czas 01:51
  • VAVG 27.57km/h
  • VMAX 61.00km/h
  • Temperatura 16.0°C
  • Podjazdy 162m
  • Sprzęt Ventyl
  • Aktywność Jazda na rowerze

Troglopobudka

Poniedziałek, 26 czerwca 2017 · dodano: 26.06.2017 | Komentarze 42

6:45. To godzina, o której zostałem obudzony. Nie, to złe słowo. Brutalnie wyrwany ze snu na nogi przez dźwięk kosiarki, którą jakiś trogloimbecylokretynodebilopalant odpalił, jakby był środek dnia, a nie nocy. Zlokalizowanie trogloimbecylokretynodebilopalanta przez okno nie było możliwe, bo latał akurat gdzieś po drugiej stronie bloku, a szkoda, bo już zamierzałem wykonać rzut doniczką. I nie jest istotne, że akurat żadnej na stanie nie posiadamy, jakoś bym sobie z tym poradził. Pozostało jedynie zamknięcie okna, na szczęście upały jeszcze nie nadeszły i dało się przeżyć. 

Ja wiem, że rok temu już to wklejałem, ale cóż, raz w życiu można się powtórzyć :) NIE TĘSKNILIŚMY!

Niewyspany ruszyłem w trasę lekko po dziewiątej, czując się jakbym kręcił w warunkach idealnie skopiowanych z wczorajszych - chłodno (to akurat fajne), wietrznie (mocno, to akurat niefajnie) oraz pochmurno i deszczowo (skropiło mnie solidnie). Trasa zachodnia, z Poznania przez Luboń, Wiry, Komorniki, Konarzewo, Trzcielin, Dopiewo, Gołuski, Plewiska i do domu. Znów testowałem serwisówki i znów rozpędziłem się na tej samej górce do sześciu dych. Nuuuda :) Może to lepsze od zaskoczeń, takich jak na przykład włączenie wczoraj przypadkowo TVP2 i ujrzenia tam gali... disco polo. I Kurskiego w pierwszym rzędzie. Doczekałem się upadku tego, co upadło już dawno, wystarczyło te dwadzieścia parę lat czekać na Dobrą Zmianę :)



Komentarze
Trollking
| 20:50 sobota, 1 lipca 2017 | linkuj Nic nie wiem, żeby Peja się wypowiadał na takie tematy. Ale.... dziękuję? :)
Gość spod lodu ;) | 20:40 sobota, 1 lipca 2017 | linkuj Bez kitu, wyklad z ekonomii na miare samego Rycha. ;)
Trollking
| 20:32 sobota, 1 lipca 2017 | linkuj Co do bezrobocia to jest to do wytłumaczenia - jak pociąg jedzie rozpędem i ma z górki to nawet hamulce przez pewien czas niewiele dają :)
mors
| 00:41 sobota, 1 lipca 2017 | linkuj A bezrobocie wciąż spada i spada... a PKB wciąż rośnie i rośnie... tak mi przykro. ;))
Trollking
| 20:42 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Uffff.. :)))

Pozdrawiam :)

Trzeba się znów razem napić, bo inaczej zaspamujemy BS :)
Jurek57
| 20:40 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Dziękuję !
Odpowiedź chociaż cokolwiek dyplomatyczna ale zadawalająca . :)
Trollking
| 20:30 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Wyjątkowo odniosę się, ale proszę - nie ciągnij tematu.

Baner na Lechu - mi nie przeszkadzał. Osobiście nie wyciągałbym żadnych konsekwencji. Po prostu mam go gdzieś, bo nie nawiązywał do totalitaryzmu, więc luz.

Tematu Radwańskiej nie znam - jeśli bydło gwizdało czy cokolwiek to powinno się to skrytykować, tak jak krytykuje się bydło z Polski, Niemiec czy Włoch.

Jaśkowiak - jakie kontra? Dał dupy nie pojawiając się na obchodach, wystawiając chyba zastępcę. Tu rozumiem zastrzeżenia. Ale był na przykład dziś na obchodach Czerwca. I co> I cisza.

Koniec, Jurek. Mam nadzieję, że moje odpowiedzi Ci wystarczą :)
Jurek57
| 20:25 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj I proszę się odnieś 1
Do banera na Lechu
Do Radwańskiej
Do Jaśkowiaka kontra kibole i kombatanci

Niczego nie mieszam wszystko ma wspólny mianownik !
Trollking
| 20:25 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj OK... Jurek... błagam...

Od około 25 lat kibole są prawicowi, z małymi wyjątkami. Czy naprawdę tego nie widzisz? Jeśli tak to pójdź na mecz... znów... i się przekonaj :)

Niech każdy zostanie przy swoim zdaniu, bo nie ma sensu tu się kłócić :)

Albo kiedyś omówimy te kwestie przy %, bo tak to jest bez sensu :)
Jurek57
| 20:21 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Każdej władzy jest nie rękę grupa nad którą nie maja kontroli !
Dla tamtej władzy kibole na czas Euro zmienili się oficjalnie na fanów .Bo trudno byłoby swoim osadzić fan-zony !
Byli "be" kiedy krzyczeli "Donald ty .... kibole !
To ty mieszasz ! Widziałeś na meczu młodzież wszech ... bo ja nie !
Kibice nigdy nie byli prawicowi ! Kiedy byłem pierwszy raz na meczu Lecha na Dębcu miałem 12 lat.
Obsada była robotnicza CHP. PKP. ZNTK itp. Tak było zawsze i jest teraz .Tylko teraz mamy więcej magistrów z robotniczym pochodzeniem !
Opozycja wmawia publice że Pis głaszcze kibiców.Prawda jest taka że są trochę mądrzejsi od popaprańców i nie wypowiadają im wojny jak Donek !
Trollking
| 19:50 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Jurek, od dziecka chodzę na mecze... przekibicowałem awans jeleniogórskich Karkonoszy (wtedy tworu o nazwie Kem-Bud) z 4 do ówczesnej 2 ligi w młynie (lata dziewięćdziesiąte) . Namiętnie czytałem periodyk "To my kibice". Śledzę kibicowskie fora, jestem na bieżąco z tymi Lecha i Legii, na zasadzie kontrastu. Z kibolami (wiem, wiem, słowo pochodzi z WLKP) widuję się codziennie, choć nie chcę, w miejscu pracy. Ostatnio byłem na meczu Lecha w tym sezonie i widziałem zachowanie młyna.

Taaak.... zdecydowanie jak widać jestem teoretykiem inspirowanym przez GW :)

A Ty znów namieszałeś... i znów się sam monologiem rozjuszyłeś :) nie o to chodziło. Zmiksowałeś kilka rzeczy, żeby pasowały Ci do tezy. Jaśkowiak, kibice, obchody, Radwańska, Litwa... Jak się można do tego odnieść jednym rzutem?

Łatwiej będzie jak wyjaśnię co ja (i pewnie Bobiko) miałem na myśli. Ekhm, uwaga!

Kibice nie są święci i nikt od nich tego nie oczekuje. Niech sobie bluzagają, wyzywają inne drużyny - ok, trudno. Ale w momencie, gdy mieszają do tego politykę robi się to już nie sport, a jakaś karykaturalna wojna plemienna, tylko że podbudowana oddolną modą. To na wyklętych, to na "precz z komuną" (jakby ją pamiętali, hehe - część pewnie tak, ale znaczne grono to gównażeria urodzona już w latach 90.), to na anty-Unię etc. No i oczywiście "od zawsze" polskie młyny są zdecydowanie prawicowe, nawet skrajnie. Aktualnej władzy jest to na rękę, więc karmi te zachowania, co ma przełożyć się na wyniki wyborcze. No i mamy nagle Młodzież Wszechpolską czy ONR jako "zdrową patriotyczną młodzież", której nie można skrytykować, no bo to przecież kwiat narodu...

Tyle. Naprawdę nie zamierzałem tak rozwlekać tej dyskusji. Napisałem tylko o dobrej zmianie w disco polo!!! :)
Jurek57
| 19:31 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj To że prezydent Jaśkowiak lubi tęczowe towarzystwo to jego sprawa ! Może ich zaprosić do swojego domu i ... .
Ale jego zasranym obowiązkiem jest być tam w deszczu , zamieci ... z tymi starymi ludźmi i również z kibolami w tym dniu !!! Bo to oni go na ten stołek wybrali !!!
Bo gdyby nie oni to dzisiaj mielibyśmy nie prezydenta tylko burgemaistra na tym stołku !!!
A on by mógł co najwyżej zejść z chodnika i się ukłonić mijają się z niemcem !

Wyluzuj ...
Jurek57
| 19:15 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Najwięcej na temat kibiców ich zachowania mają do powiedzenia zawsze ci którzy na meczach nie bywają. A wiedzę czerpią z takich jednostronnych relacji jak w GW.
W każdej zbiorowości znajdzie się czarna owca. Ale to nie znaczy by reszta ma być traktowana z rozdzielnika.
Bywam na meczach od czasu do czasu również za granicą i mogę powiedzieć z ręką na sercu że organizacja , atmosfera na naszych stadionach jest o niebo lepsza niż np. w Niemczech czy Anglii.
Ta po prostu bałaganu się nie pokazuje tylko po cichu się go sprząta !
My się zwykle nie szanujemy w przeciwieństwie do innych nacji !
Jurek57
| 19:01 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Tonek , przepraszam !
Ale twoja wiedza na temat kibiców (kibole to to są w wielkopolsce) pochodzi chyba z GW.
Kumple byli na meczu Lecha we Wilnie. Auta na polskich rejestracjach na parkingu pod stadionem zostały porysowane przez litwinów gwoździami pewnie w ramach zacieśniania więzów przyjaźni ?
Baner w Poznaniu to moim zdanie kulturalny odwet za szkody materialne tam poniesine.
Gdyby to ode mnie zależało to bym się z nimi nie patyczkował !
A co do Radwańskiej ? Słyszałeś , wyczytałeś w tym organie by się ktoś za nią wstawił albo chociaż zrelacjonował rzetelnie zachowanie izraelskich kibiców ?
Czy np. wyczytałeś tam że z okazji rocznicy Powstania Wielkopolskiego stać było tych troglodytów na złożenie kwiatów pod pomnikiem w przeciwieństwie do prezydenta Jaśkowiaka który przedłożył w tym terminie towarzystwo LGBT nad spotkanie z kombatantami ?
Trollking
| 17:34 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Bobiko - pseudokibice i im podobne łyse bezmózgi wyklęte rosną teraz jak pączusie. Przecież rzecznik PiS ich "nawet rozumie", że kogoś tam narodowe troglodyctwo skopało w Radomiu. Więc jak się nie zmienia, skoro się zmienia? :P

Dariusz - polityczny portal erotyczny? Fuuuuuuuj!!!! :)
lipciu71
| 09:03 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Za politycznie i za poważnie jest tu dzisiaj. Zatem nic tu po mnie, wolę erotyczne strony od kłótni politycznych ;-)
bobiko
| 08:15 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Zmieniła się władza, z PO na PiS i co z tego mamy? jeszcze większy kabaret, jeszcze większe dno na 4km mułu. Tyle, żę realizują wlasne interesy, co widzimy po zachowaniu Szyszko, Macierewicza czy Morawieckiego. jest to solidna ekipa pana Rydzyka, której ruszyć "broń Boże" nie można bo jeszcze Katotaliban sie odwróci i solidny bastion PiSU jebn...

---

dobra, pieprzę politykowanie bo wolę myśleć o przyjemności niż o tym, ze ktoś nie szanuje mojego zdania. Bo ja jestem przeciwko nim.

---

w temacie pseudokibica Legii, to oobecna władza zdążyła go oczyścić z zarzutów i może bezkarnie lać po mordzie innych. zresztą o tych pseudokibicach aka wyklętych żołnierzykach, co za maskami sie chowają, nie ma co żył pruć ;-)
Trollking
| 20:29 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj Zdziwisz się, ale też czytałem "W 60 minut..." i oglądałem Polskie Zoo :)

Ale to były inne czasy oraz inni ludzie. Teraz... szkoda gadać.

Oj, jak pewnie wiesz - ja i klakierowanie nie idą po drodze :)

Miłych snów... i startu :)
Jurek57
| 20:25 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj Jestem spokojny ! Jak Wezuwiusz ... :)
To że się nie zgadzasz ze mną to dobrze bo nie lubię klakierów ... :)
A Pietrzak i Wolski to klasyka i na nich się wychowałem ! Nie raz warto przeczytać coś w oryginale "uszlachetnia" . :)

Odliczam godziny do startu ... relaks .... cisza ... spać .
Trollking
| 20:15 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj Jurek, pass już, pass. Jednak wolę na żywo, bo tu za dużo mieszasz wątków, propagandę z interesami, do tego nie masz racji w temacie poziomów goebelsowania, co przyznają niechętnie nawet ci bardziej umiarkowani zwolennicy PiS-u (a znam takich!).

Ode mnie tylko - Wolskiego i Pietrzaka sam bym wywalił, bo jeśli to mają być satyrycy to bardziej zabawna jest moja szczotka do włosów. Przypominam również, że wtedy Pospieszalski się ostał, co teraz jest nie do pomyślenia w odwrotnej sytuacji.

Jurku, już spokojnie, nie unoś się. Bo po co? Lepiej z dystansem, ironicznie :)

ps. Brodka, nie Brotka :)
jurek57 | 17:56 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj ja mam w d...e tych z menstrimu !
Tak długo do puki przestaną nosić zadarty nos. I uważać się za wyrocznię. I mówić co mam słuchać !
Większość wybitnych artystów to albo dewianci albo geje albo narkomani , pijacy itd. Niech będą czymkolwiek ! Mają śpiewać , doprowadzać nas do ekstazy ... . Będę ich kochał za wrażenia estetyczne ! A nie pieprzyć jak "artystka" Brotka i udawać że nie zna Zenka !
To że środowisko o niej mówi to co ?
Niech stanie na scenie niech da czadu i nie na jej koncertach będzie 20.000 fanów.Ale na razie niech trzyma swoje wynurzenia głęboko bo po prostu dała dupy tym wyskokiem !
Życzę jej jednak powodzenia jak i tym z disco !
Bo nie jestem jak ona zazdrosny !

Koniec !
jurek57 | 17:38 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj I na koniec !
Propaganda ? Z
Za tamtej władzy chyba sięgnęła zenitu. Dzisiejsi geobelsy to uczniowie.
Mistrzostwa Europy w piłkę !
Drużyna nasza zagrała jak ostatnie dziady ! Grupa marzeń i ostatnie miejsce. Zawodnicy się kompromitowali ... .
Ale machina klakierów nie tylko z tvp zrobiła z nich idoli ! Zastanawiałem się jak to jest ...
A odpowiedź jest prosta .
Państwo (PO) zainwestowało ogromną kasę w tą imprezę i na siłę wszystko wybielano .
Począwszy od autostrad (zbiorowe bankructwa polskich firm i nie tylko)
Impreza kosztowała zajebiste pieniądze.
Stadion w Warszawie nie disyć że budowano 2x dłużej to kosztował 2x drożej niż jego bliźniak w RPA
Trzeba było sprzedać (rozdać bilety swoim) piwo , gadżety i odpalić dole UEFA-ie
Propaganda to narzędzie które pozwoliło przetrwać tamtej władzy !!!
Obecni mają skąd czerpać !
Trollking
| 17:25 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj Jurek - naucz się w końcu :) Brodka, nie Brotka :)

Nie zgadzam się, że jest "Jest nietolerancyjna , złośliwa i po prostu głupia !!!!". Mam o niej swoje zdanie, które wyklarowało mi się podczas śledzenia jej kariery. Podoba mi się jak znalazła drogę artystyczną, która jej pasuje. A że nie zna lub udaje, że nie zna kolesia od disco polo - wybacz, nie poprę Cię. Tak jak pisałem - ja też bym nie znał, bo po prostu disco polo nie zasługuje dla mnie na nazwanie tego czegoś muzyką. To są piosenki do tańczenia, nic więcej.

Poza tym znów się mylisz co do mainstreamu, który niby to nie wie czym jest zjawisko disco polo. Jestem gotów iść o zakład, że nie czytasz teraz za często pism muzycznych (ja na przykład pochłaniam głównie "Teraz Rock"), bo ta tematyka jest często poruszana w wywiadach. I też nie ma co udawać, że jest różnica pomiędzy gatunkami muzycznymi ambitnymi i tymi "dla ludu". I w tym temacie bycie "muzycznym rasistą" wydaje mi się intuicyjne :)

A tego, że nie słuchasz - wiem. I nawet bym nie śmiał Cię o to oskarżać :)

PS. aha, jest jeden zespół disco polo, który lubię. Bracia Figo Fagot. Ale głównie za to, że oni są świadomymi prześmiewcami gatunku i polskiej mentalności, co jak na moje wychodzi im wybitnie :)
jurek57 | 17:23 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj 2. a propos bojkotu !
Tomek jestem wprawdzie stary ale pamięć mam dobrą !
Mówisz że PO nie cenzurowało i nie ingerowało w kulturę (szeroko pojętą).
Przykłady !
Kiedy doszli do władzy kopa w d...ę z TV dostali !
"Siara" Janusz Rewiiński
Marcin Wolski
Jan Pietrzak
Mam kolegę który pracuje w TVP i opowiadał mi że redakcja kulturalna w 70% poszła do wymiany. Czyli około 50 osób !
Podobnie było w PR .
Pamiętasz szarże policji na dom internauty który zadarł z Bronkiem ?
Oni się nawet bali inaczej myślących licealistów i ich kneblowali.
A co do bojkotu Opola .
Za PO widziałeś tam ambitnych młodych wykonawców ?
Albo kabarety które dawały w kość władzy ?
Mam rodzinę w Opolu i kilka razy nausznie tego doświadczyłem.
Była owszem Noc Kabaretowa ale w większości nie transmitowano jej na antenie.

I jeszcze jedna , może nie z pola rozrywki.
Pamiętasz kibica Legii któremu postawiono zarzuty ... facet siedział w pierdlu wydobywczym bo krytykował wladzę. Kibice wywieszali transparenty krytykujące popaprańców. Tylko jakoś dziwnie TVP ich nie pokazywała .
To samo z transparentem i aferą w Poznaniu.
Byłem na meczu i to widziałem. A to co działo się w Winie w stosunku do Polaków przemilczano ! Radwańska jak grała w pucharze Davisa W Izraelu lżona była od polskiej kurwy katolickiej przez izraelskich kiboli ! I co ?
Poprawność polityczna czy cenzura .Gdzie wolność słowa ?
jurek57 | 16:55 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj Tomasz , Tomek proszę ! Ja piszę nie o wartości artystycznej tego czy owego ale o tzw. przyzwoitości.
1. Nie słucham disco polo i niech mnie Pan Bóg strzeże ! :) Problem artystów tzw. głównego nurtu polega na tym że uwierzyli w swoją (osobistą) misję . Że ich widnokrąg ogranicza (większości) do własnego podwórka. Nie dopuszczają myśli że publika (szeroko pojęta) może chodzić i słuchać innych w ich mniemaniu gorszych ... wykonawców. To jest oznaka ich małości i braku podstawowych elementów tolerancji.Zenek Martyniuk jest wykonawcą piosenek kiepskich ale słuchalnych przez wielu. Brotka odwrotnie. Jakim prawem ona pogardza nim, udając iż ów jest jej nieznany i to nazwisko słyszy pierwszy raz. Świadczy to że nadal tkwi w zaścianku i każdy kto w jej mniemaniu jest na estradzie i śpiewa disco polo to indywiduum niewarte jej uwagi.
Jest nietolerancyjna , złośliwa i po prostu głupia !!!! Jest takie powiedzenie :
Lepiej wiedzieć co się mówi niż mówić co się wie !
Trollking
| 16:34 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj Jurek, Jurek... :)

"Słyszałeś o bojkocie kiedy rządziła PO, bo ja nie" - ale czego bojkotu? Czy tamten rząd ingerował aż tak w kulturę, media, kwestie obyczajowe? Byli gnojami, ale mieli choć tyle przyzwoitości, żeby to odpuścić. Więcej tematu tej partii nie chce mi się rozwijać, tym bardziej, że tu (PO) akurat Tobie brakuje wspomnianego luzu :) ja mam ich po prostu w dupie i traktuję jako marnych złodziei i cwaniaków, ale w przeciwieństwie do aktualnych rządów nie można ich nazwać fanatykami.

Brodka (nie "Brotka") powiedziała z grubsza to, co ja bym powiedział jeszcze niedawno. Dowiedziałem się kto to jest (przynajmniej z nazwiska) niedawno, dzięki lansowaniu tego bożyszcza przez publiczne media. Do tej pory był to kolejny element w całym discopolowym bagnie, dla mnie niestrawnym i niewartym poświęcenia kawałka woskowiny usznej.

Poza tym - przepraszam bardzo - ale robienie zestawienia akurat Moniki B. która zaczynała od słabiutkiego popu, a aktualnie za album "Clashehs" jest chwalona na całym świecie za dojrzałą, głęboką muzę, jakoś mi nie pasuje :) Z ciekawości posłuchaj choćby tego utworu...

https://www.youtube.com/watch?v=AGprgxbqXoQ

...i porównaj sobie z tym wymienionym powyżej. I pomyśl kto bardziej zasługuje na wzięcie w cudzysłów :)

Cała propagandowa machina, który toczy się teraz wedle zasady: "chleba oraz igrzysk" poszerzona o jątrzenie w temacie zagrożenia z każdej strony (tu UE, tam Tusk, terroryści, islamiści, ubecy, Wałęsa, wrogowie ojczyzny etc.) jest sprytnie wymyślona. Wiadomo, że PiS ma poparcie w większości poza dużymi miastami i wśród ludzi z niższym wykształceniem oraz/lub głęboko religijnych, które w końcu mogą poczuć się "jak u siebie". Co oznacza, że inni, którzy myślą inaczej lub krytykują władzę nie są prawdziwi. Zwykli zdrajcy.

A jakby ktoś zaczął się zastanawiać to może doszedłby do swoich, innych od tych odgórnych wniosków? Na to nie można pozwolić - stąd w TVP propaganda jak za PRL, a na deser disco polo jako opium dla mas. Bo przecież lepiej, żeby słuchano tekstów w stylu "Bara bara, usia siusia, znów nie chce dać mi dupy Marusia" niż protest songów w temacie rzeczywistości :)

Uff. Koniec. Sorry, ale w temacie muzycznym czuję się na tyle mocny (w końcu to moja druga pasja, wystarczy spojrzeć w zakładkę na górze "mam to w uszach"), że nie popuszczę :)

Pozdrawiam :) no i pewnie, że trzeba się spotkać i pogadać! ;)
Trollking
| 15:59 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj Ania - a spróbuj jeszcze po spożyciu %... :)

Grigor - dziękuję :) po prostu... lubię to! :) a świadczy, oj świadczy, niestety. O tym, że większość z ludzi to istoty proste, cieszące się byle czym, niemające głębszych przemyśleń, a zadowalające zaspakajaniem najbardziej banalnych potrzeb. A "sprawy wyższe"? Po co, skoro lepiej konsumować i wydalać, konsumować i wydalać...

Jurek - aleś poskakał po tematach! :) odpowiem Ci zaraz w osobnym komencie.

Bobiko - polityka nie zagraża "łączności" rowerowej, na szczęście. Jak widać :) Cytat - oj, prawdziwy, prawdziwy.
bobiko
| 07:02 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj fuj politycznie tu śmierdzi. .. dzieli na Tych prawilnych i na lewaków - a myślałem ze rower nie dzieli a łączy.

Nie no, mnie wali to, co się stało w Opolu - czy to kasa tvp czy Opola, gdy Maryla z ekipą numer odstawiła ale przynajmniej nie zgodzili się na cenzurę i zmieszanie z diskopolowym błotem.

I tutaj świetny cytat wkleję:
Hej prorocy moi z gniewnych lat
Obrastacie w tłuszcz
Już was w swoje szpony dopadł szmal
Zdrada płynie z ust
Jurek57
| 05:20 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj Znasz mnie i wiesz że słucham "specyficznej" muzyki. :) I to że wolę "zadawać" się z kobietami a nie z chłopcami !!! :)
A że najlepsze lata mam za sobą i jestem coraz mniej "atrakcyjny" to mój problem. Mogę mieć tylko pretensje do Pana Boga.
Albo patrzymy na świat i na siebie z dystansem albo się wku... my! Co nie jest higieniczne ! :)
Jurek57
| 04:53 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj O tym czy artysta jest dobry i czy trafia w gusta świadczy ilość fanów na koncertach i ilość sprzedanych płyt. Chcieli kapitalizmu to mają. Mam wrażenie że tęsknią za komuną bo tam ktoś inny za nich myślał. Każdy ma inne potrzeby i słucha tego co lubi. Ale życie i prawda jest brutalna.
To samo tyczy się wyborów.Poliryki.
Nie potrafisz zaakceptować ich wyniku to nie ględź tylko pokaż że potrafisz lepiej.A nie obrażaj się na rzeczywistość.
Jurek57
| 04:15 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj Przypomina mi to sytuacje PO.
Ich łajba tonie. Bo ktoś z nich spierdolił robotę i łajba ma dziury jak w serze szwajcarskim. Zamiast złapać za wiosła, urządzają referendum i wysyłają doniesienia do prokuratury.
Artystą odpierdala
Jurek57
| 03:56 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj Słyszałeś o bojkocie kiedy rządziła PO, bo ja nie !
To samo z disco polo. Słucha go większość a ilość płyt które sprzedali to 100 x więcej niż reszta poprawnych politycznie "artystów"! A tzw. krytycy twierdzą że to obciach. Chociaż nie gardzą kasą z ich sprzedaży. Vide: M. Sierocki największy ich producent w Polsce.
Kiedy słyszę "artystkę" Brotkę która nie zna Żeńska Martyniuka to jest mi jej żal.
Sam osobiście go nie trawię ale trzeba być obiektywnym.
Ci "lepsi" kiszą się we własnym sosie i nie widzą że życie biegnie obok nich i ma ich wynurzenia gdzieś.
I kto tu mówi o tolerancji?
Kasa i do niej dostęp odebrał im rozum !
Musimy się spotkać to pogadamy... !
Więcej luzu... ! :)
grigor86
| 21:55 poniedziałek, 26 czerwca 2017 | linkuj 30 tysięcy głów na jednym stadionie płacze z radości, kiedy "artysta śpiewa" cyt: "ja mam audi w el pi dżi, jestem królem całej wsi, jest Mariolka, jest Teresa i jedziemy pod GS-a" Trollkingu to o czymś świadczy prawda? :-))))

Odnośnie Twojej wycieczki, to wielki szacunek za konsekwencję w robieniu tych 50.
anka88
| 21:37 poniedziałek, 26 czerwca 2017 | linkuj Ale dłuuuuuugie słowo... język się plączę podczas wymawiania :)
Trollking
| 21:11 poniedziałek, 26 czerwca 2017 | linkuj A do kogo konkretnie nawiązujesz w temacie tych grających dla politycznie "swoich"? :)
Jurek57
| 21:08 poniedziałek, 26 czerwca 2017 | linkuj Ci z jajami grają na ulicy ! Nie pchają się na "salony" !
Kiedy się odmawia jednym a przyjmuje zaproszenie od "swoich" to kto się bawi w politykę ?
Jurek57
| 21:03 poniedziałek, 26 czerwca 2017 | linkuj Pożyjemy ... ?
Trollking
| 20:41 poniedziałek, 26 czerwca 2017 | linkuj Zaprosić mogą, ale zaproszenie, a potem wyproszenie to amatorka. Łagodnie mówiąc.

Impreza jest TVP, a skoro amatorzy lub politykierzy nią rządzą, to można im odmówić. I za to brawa dla tych "z jajami" :)

A że kasa musi się kręcić - w to już nikt nie wątpi. Niestety.

Co do Dr Misio to akurat Ty się mylisz. Ale rozumiem, nie interesujesz się ich muzyką, więc nie musisz być na bieżącą z ideą powstania tego zespołu i sensu jego istnienia.
Jurek57
| 20:29 poniedziałek, 26 czerwca 2017 | linkuj Tomek nie masz racji.
Festiwal w Opolu to dziecko TVP. To ich impreza i mogą zaprosić kogo chcą.
Tak to obiektywnie wygląda.
A mnie wku ... a to że jedna artystka olewa festiwal dla mas a trzepie kasę na festynach.
Przykład idzie z góry. Co ty myślisz że artyści z Dr Misio za kilka lat nie będą przesmradzali ?
Przestałem wierzyć w protestsongi i inne duperele ... . Szoł biznes to jest kasa . Każdy chce żyć !
Obserwowałem niedawno imprezę okolicznościową lekarzy. Górna pólka. Disco polo to był motyw przewodni !
Trollking
| 20:10 poniedziałek, 26 czerwca 2017 | linkuj Bitels - i chwała Ci za to! :)

Jurek -

1. ale istnieje coś takiego jak przyzwoitość. Podobno :)

2. pilota mam, dzięki niemu przypadkowo trafiłem na TVP2. Za którą podobno będę musiał bulić, a i tak reklamy pozostaną. Za taki chłam, za takie badziewie... i wiem, że disco polo i PiS się idealnie zgrywają, nie mam złudzeń, że był to politycznie pomyślany zabieg.

Mnie tam Maryla obchodzi jak Zenek, czy jak mu tam :) Bardziej mnie zainteresowała postawa mniej znanych artystów, których Kurski potraktował jak ścierwa, choćby Dr Misio.
Jurek57
| 19:16 poniedziałek, 26 czerwca 2017 | linkuj 1. Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22-6 . Osiem godzin to aż nadto ... ! :) Więc jak mawiał poeta "Daremne żale próżny trud ... "
2. Czy Ty nie masz pilota do telewizora ? To jest taki gadżet z kolorowymi guzikami !
A co do disco polo to i tak 3/4 populacji ją lubi tylko się nie przyznaje ! Tak jak do PiS-u ! :)
I jeszcze pewna informacja :
Artystka Maryla R namieszawszy ... udaremniła uzurpatorskie knowania prezesa TVP w temacie festiwali. Bo jak wiadomo okryła się kirem ... ! Nie przeszkadza to jej jednak w ciułaniu grosza na podrzędnych festynach w łikendy.
Co na to mainstream ?
Bitels
| 18:02 poniedziałek, 26 czerwca 2017 | linkuj Ja koszę od 8.30 :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa czuci
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]